خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن فولاد ایران در گفتگو با ایلنا:

تعطیلی بیش از ۴۰ درصد کارخانجات فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۹۶

اکثر تولیدکنندگانی که واحدهای تولیدی خود را تعطیل کرده‌اند هم اکنون یا به بازار مسکن رو آورده‌اند یا به شغل‌های کاذب می‌پردازند.

عضو انجمن فولاد ایران گفت: بیش از ۴۰ درصد کارخانجات فولاد تعطیل شده‌اند.

جهانبخش شکری، عضو انجمن فولاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ با بیان اینکه رکود در بازار فولاد سایه افکنده است، اظهار داشت: متاسفانه امسال بازار داخلی هیچ حرکت مثبتی نداشته و با وجود مباحثسیاسی که هم‌اکنون بسیار پررنگ‌تر شده و عدم اعلام بودجه عمرانی و رسیدن فصل زمستان به نظر می‌رسد این رکود ادامه داشته باشد.

این عضو انجمن فولاد ایران تصریح کرد: هر چند تولیدات فولاد افزایش یافته اما به‌دلیل رکود در بازار این تولیدات در انبارها دپو شده است و بسیاری از فعالیت‌ها خوابیده است و باید به دنبال راهکار مناسبی برای آن بود.

وی درخصوص اجرای ال سی ۳۰ درصدی بان‌ ها افزود: با وجود شرایط کنونی حتی اگر بانک‌ها این طرح را اجرایی کنند برای تولیدکنندگان رقم سنگینی است، همچنین که از سال گذشته تاکنون حدود ۴۰ درصد از تولیدکنندگان فولاد در بخش خصوصی تعطیل شده اند.

شکری خاطرنشان کرد: اکثر تولیدکنندگانی که واحدهای تولیدی خود را تعطیل کرده‌اند هم اکنون یا به بازار مسکن رو آورده‌اند و یا به شغل‌های کاذب می پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز