خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی:

کوتاه کردن فاصله متوسط تولید ملی با رکوردهای به دست آمده کشاورزان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۱۴

محمود حجتی بر تلاش برای رفع دل نگرانی‌های مسوولان از طریق فعالیت‌های ثمربخش در تولید محصولات سالم و پایداری و قابل رقابت دانستن آنها با محصولات مشابه خارجی تاکید کرد.

آسیب شناسی یافته‌های تحقیقاتی برای اجرا در مزرعه، جهت یافتن نقاط ضعف و قوت این مساله درحوزه کشاورزی و کوتاه کردن فاصله متوسط تولید ملی با رکوردهای به دست آمده توسط کشاورزان نمونه یک اقدام لازم است.

به گزارش ایلنا، وزیر جهادکشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تحقیقات، آموزش وترویج کشاورزی با تاکید بر کاربرد یافته های تحقیقاتی برای اجرا در مزرعه، آسیب شناسی جهت یافتن نقاط ضعف و قوت این مساله درحوزه کشاورزی و کوتاه کردن فاصله متوسط تولید ملی با رکوردهای به دست آمده توسط کشاورزان نمونه را یک اقدام لازم برشمرد.

دراین مراسم، دکتر زند رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سخنانی به آمار جهانی در خصوص رقابت غذا با نفت در آینده اشاره و تاکید کرد با توجه به احتمال افزایش دمای کره زمین و درنتیجه تغییر اقلیم، عرضه غذا کم شده و نقش کشاورزی پر رنگ تر خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت بیش از پیش در حوزه های تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: چابک سازی مجموعه سازمان و اثر بخشی فعالیت ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

درپایان این مراسم، حکم انتصاب دکتر اسکندر زند به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ازسوی مهندس حجتی به وی ابلاغ شد و دکترپرهمت لوح تقدیرخود را ازدست وزیرجهاد کشاورزی دریافت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز