خبرگزاری کار ایران

رئیس شرکت تعاونی میوه‌وتره‌بار در گفتگو با ایلنا:

آخرین قیمت میوه و تره بار در بازار اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۸

در این هفته دو برابر هفته پیش میوه در بازار عرضه شد و به تبع آن قیمت‌ها کاهش یافت، لذا افزایش یا کاهش قیمت‌ها در بازار میوه‌وتره‌بار به میزان عرضه و تقاضا مربوط است یعنی در صورت افزایش عرضه قیمت‌ها کاهش یافته و در صورت کاهش عرضه و افزایش تقاضا قیمت‌ها نیز افزایش می‌یابد.

در بازار میوه‌ و تره‌بار تمامی نرخ‌ها کنترل شده و هیچ اجحافی در قیمت‌گذاری صورت نمی‌گیرد در حالی که در سطح شهر قیمت‌ها متفاوت است.

علی امامی رئیس شرکت تعاونی میوه‌وتره‌بار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام آخرین قیمت‌ها در بازار میوه و تره بار گفت: طی هفته جاری هر کیلو خیار درجه یک با قیمت ۱۲۰۰تومان، درجه دو ۶۰۰ تومان، گوجه فرنگی درجه یک بوته رس ۱۲۰۰تومان، گوجه‌فرنگی انباری ۷۰۰ تومان، پیاز۵۰۰ تومان و سیب‌زمینی ۱۶۵۰ تومان عرضه می‌شود.

وی قیمت لیمو شیرین را ۱۱۰۰تومان، انار درجه یک ۳ هزارتومان، درجه دو و سه ۱۲۰۰تومان، سیب درجه یک ۳۵۰۰ تومان، درجه دو ۲هزار تومان و درجه ۳ را ۹۰۰تومان اعلام کرد.

امامی همچنین قیمت هر کیلو نارنگی درجه یک را ۲هزارتومان، درجه دو ۱۲۰۰ تومان و درجه سه را بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان دانست و افزود: امروز در بازار میوه و تره بار هر کیلو پرتقال تامسون درجه یک با نرخ ۱۵۰۰تومان، درجه دو ۱۰۰۰تومان، درجه سه ۸۰۰ تومان، کیوی درجه یک ۲۵۰۰ تومان، درجه دو ۱۵۰۰تومان، درجه سه ۱۰۰۰تومان، انگور شاهرودی ۱۶۰۰ تا ۲هزار تومان، انگور بجنوردی ۲هزار تومان و انگور بی دانه و قرمز ۳هزارتومان، خرمالو ۱۵۰۰ تومان و موز ۲۷۰۰ تا ۲۸۰۰ تومان بفروش می‌رسد.

معاون اتحادیه میوه‌وتره‌بار همچنین قیمت هر کیلو گل کلم و کلم سفید را ۵۰۰تومان، کلم قرمز ۷۵۰ تومان، کرفس ۸۰۰ تومان، انواع سبزیجات ۶۵۰ تومان، شلغم۹۰۰ تومان، چغندر لبو ۶۰۰ تومان و سیب ترشی را ۱۰۰۰ تومان دانست و در ادامه اظهار داشت: هر کیلو بادمجان قلمی ۴۰۰تومان، بادمجان دلمه ۵۰۰ تومان، فلفل دلمه درجه یک ۱۵۰۰ تومان، فلفل رنگی ۵هزار تومان فلفل ریز درجه یک ۳۵۰۰ تومان، درجه دو ۲هزار تومان، کدو خورشتی ۹۰۰ تومان، کدو حلوایی ۵۰۰ تومان، ترب سیاه و سفید ۶۰۰ تومان، کلم برکلی ۲۲۰۰تومان، گوجه زیتونی ۵هزار تومان، لیموترش میناب ۳۵۰۰ تومان و لیمو سنگی با نرخ ۲۲۰۰ تومان فروخته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قیمت‌ها طی هفته جاری در بازار میوه‌وتره‌بار نسبت به هفته گذشته کاهش یافته خاطرنشان کرد: در این هفته دو برابر هفته پیش میوه در بازار عرضه شد و به تبع آن قیمت‌ها کاهش یافت، لذا افزایش یا کاهش قیمت‌ها در بازار میوه‌وتره‌بار به میزان عرضه و تقاضا مربوط است یعنی در صورت افزایش عرضه قیمت‌ها کاهش یافته و در صورت کاهش عرضه و افزایش تقاضا قیمت‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رئیس شرکت تعاونی میوه‌وتره‌بار با انتقاد از عدم نظارت بر قیمت میوه‌وتره‌بار در سطح شهر گفت: در بازار میوه‌وتره‌بار تمامی نرخ‌ها کنترل شده و هیچ اجحافی در قیمت‌گذاری صورت نمی‌گیرد در حالی که در سطح شهر قیمت‌ها متفاوت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز