خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور در گفتگو با ایلنا:

افزایش قیمت مرغ یحتمل است / مرغداران قیمت سازمان حمایت را قبول ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۳

برای جلوگیری از وارد شدن خسارت بیشتر به مرغداران یا باید قیمت نهاده‌ها به نحوی کاهش یابد و یا قیمت مرغ افزایش یابد چراکه در حال حاضر تولیدکننده در حاشیه زیان قرار دارد و تولید برایش صرفه اقتصادی ندارد.

رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور خواستار تعیین قیمت مرغ با تعامل اتحادیه‌ها و مسوولین وزارت‌خانه‌ها شد تا تصمیمی عادلانه اتخاذ شده و بتوانیم تولیدکنندگان را از وضعیت بحران خارج کنیم.

محمد یوسفی رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار مرغ و بحثقیمت‌گذاری‌ها گفت: در حال حاضر مرغداران منتظر افزایش قمیت مرغ و سامان‌دهی بازار مرغ و خروج از وضعیت بحرانی تولیدات خود هستند.

وی افزود: برای جلوگیری از وارد شدن خسارت بیشتر به مرغداران یا باید قیمت نهاده‌ها به نحوی کاهش یابد و یا قیمت مرغ افزایش یابد چراکه در حال حاضر تولیدکننده در حاشیه زیان قرار دارد و تولید برایش صرفه اقتصادی ندارد.

یوسفی ضمن مخالفت با قیمت ۶هزار و پانصد تومانی تعیین شده برای مرغ از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده، تصریح کرد: سازمان حمایت حدود یک ماه پیش قیمت هرکیلو مرغ گرم را از مرغداری ۶۵۰۰ تومان اعلام کرد که شرکت پشتیبانی امور دام نیز با همین قیمت مرغ را جهت ذخیره‌سازی خریده و در ازای آن نهاده یا پول پرداخت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اتحادیه‌ها بشدت با قیمت تعیین شده از سوی سازمان حمایت مخالفند، خاطرنشان کرد: بهتر است ابتدا وزارت صنعت و جهاد کشاورزی جلسه‌ای هم با اتحادیه‌ها داشته باشند سپس در رابطه با قیمت گذاری‌ها تصمیم گیری کنند تا مصالح تولیدکننده نیز از نظر دور نگه داشته نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز