خبرگزاری کار ایران

فعالان بخش خصوصی در نشست صبحانه کاری با وزیر اطلاعات خواستار شدند:

نگاه وزارت اطلاعات به اقتصاد فراقوه‌ای باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۹

فعالیت‌های اقتصادی کشور باید برپایه بخش خصوصی و تعاونی شکل بگیرد، بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری احساس امینت کرده و مطمئن باشد که اگر فعالیت سالمی داشته باشد مورد حمایت مسوولان حکومتی قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس اول اتاق ایران با اشاره به نشست فعالان اقتصادی با وزیر اطلاعات کشور گفت: در زمانی که تنگ نظری‌های شدیدی وجود داشت، حجت الاسلام سید محمود علوی در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد راسخ از بخش خصوصی حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین شافعی، نائب رئیس اول اتاق ایران، اظهارداشت: وزارت اطلاعات باید در راستای حمایت از بخش خصوصی و تولید کشور، آنهایی را که در گستره فعالیت های خود، قانون را زیرپا نمی گذارند، حمایت وی‍‍ژه کند.

محسن جلالی‌پور، نائب رئیس اتاق ایران، با بیان این مطلب که نگاه وزارت اطلاعات به مسائل اقتصادی باید فراقوه‌ای باشد، اذعان کرد: این برای نخستین بار است که وزیر اطلاعات در بین فعالان اقتصادی حضور یافت. در این جلسه اهمیت سرمایه‌گذاری و نگاه اسلام نسبت به آن مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه وزیر اطلاعات در رابطه با سرمایه‌گذاری و اهمیت آن نظرات بخش خصوصی را مورد تایید قرار داد. همچنین وضعیت زیرساخت‌ها و چارچوب‌های اقتصادی و مسایل مربوط به مرزهای کشور در این نشست مورد بررسی قرار گرفتند.

حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات دولت یازدهم، نیز با تاکید بر این موضوع که حیات ملت‌ها بر اساس اقتصاد آنها تداوم پیدا می‌کند، عنوان کرد: شکل‌گیری ساختارهای سیاسی حکومت ها از لازمه های ساماندهی فعالیت های اقتصادی یک جامعه است.

وی در رابطه با بایدهای شکل‌گیری اقتصاد پویا و فعال گفت: فعالیت‌های اقتصادی کشور باید برپایه بخش خصوصی و تعاونی شکل بگیرد، بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری احساس امینت کرده و مطمئن باشد که اگر فعالیت سالمی داشته باشد مورد حمایت مسوولان حکومتی قرار خواهد گرفت.

وزیر اطلاعات ادامه داد: وزارت اطلاعات به عنوان نمادی از اراده دولت یازدهم مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت شغلی و کارآفرینی در بین فعالان اقتصادی بخش خصوصی حاضر شد و به دنبال آن است که با استفاده از نقطه نظرات آنها به بهبود شرایط اقتصادی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز