خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

آزاد سازی نرخ سنگ آهن شاید سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۲

استراتژی و آمایش سرزمین نیز در سال آینده از سوی دولت نهایی و احیاء خواهد شد که این موضوع در بهرهوری صنعت بسیار تاثیر گذار است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: آزاد سازی نرخ سنگ آهن در سال آینده نهایی می‌شود.

حسین گروسی، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها و آزادسازی نرخ سنگ آهن اظهار داشت: به منظور رقابتی شدن بازار و کاهش صادرات سنگ آهن موضوع آزادسازی نرخ آن مطرح شده که ممکن است در سال آینده اجرایی شود.

وی افزود: درخواست واقعی شدن قیمت سنگ آهن و آزاد سازی آن برای مصرف کنندگان داخلی اعم از خصوصی و دولتی مطرح شد اما تاکنون پاسخی از جانب دولت دریافت نشده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استراتژی و آمایش سرزمین نیز در سال آینده از سوی دولت نهایی و احیاء خواهد شد که این موضوع در بهرهوری صنعت بسیار تاثیر گذار است.

وی در خاتمه خواستار حمایت ‌ای بانکی از واحد های صنعتی تولید محور در کشور شد.

گفتنی است، این موضوع در حالی از سوی گروسی، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی مطرح می شود که مهدی کرباسیان، رییس هیات عامل ایمیدرو به ایلنا گفت: قیمت سنگ آهن آزاد نشده است و هیچ تصمیم جدیدی هم برای آزادسازی نرخ سنگ آهن گرفته نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز