خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با ایلنا تاکید کرد:

ضرورت کسب امتیاز از خودروسازان خارجی / بازار خودرو در رکود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۹۸

قدم موثر در این نوع همکاری‌ها این است که طرف خارجی متعهد شود آخرین مدل طراحی و دانش فنی را به ایران ارایه کند و سرمایه‌گذاری مناسبی نیز در این بخش انجام دهد تا زمینه ارتقای کیفیت و تنوع در داخل فراهم شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی تهران بر ضرورت کسب امتیاز از خودروسازان خارجی تاکید کرد.

مسعود خوانساری، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به همکاری مشترک خودروسازان کشور با شرکای خارجی اظهار داشت: باید بتوان در مقابل واگذاری بازار یک‌میلیون و ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تایی خودروی ایران امتیازهای قابل قبولی گرفت.

خوانساری خاطر نشان کرد: قدم موثر در این نوع همکاری‌ها این است که طرف خارجی متعهد شود آخرین مدل طراحی و دانش فنی را به ایران ارایه کند و سرمایه‌گذاری مناسبی نیز در این بخش انجام دهد تا زمینه ارتقای کیفیت و تنوع در داخل فراهم شود.

وی افزود: همچنین باید امتیاز صادرات را به ما بدهند و تولیدات مشترک را بتوان صادر کرد.

خوانساری در خصوص وضعیت بازار خورو گفت: بازار خودروهای داخلی و خارجی راکد شده است اما امیدواریم با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز بازار خودرو نیز رونق گیرد.

وی در خاتمه در خصوص نرخ انواع خودرو افزود: با توجه به نرخ ارز که حدود ۳ هزار تومان تعیین شد برخی از خودروها با کاهش قیمت مواجه شدند اما به نطر می‌رسد این نرخ ها بیش از این پایین نیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز