خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد:

بهای انواع خودرو در بازار

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۰۲

درحال حاضر به نظر می‌رسد دولت تمام تلاش خود را صرف رفع تحریم‌ها و گشایش منابع مالی بلوکه شده خارج از کشور کرده است

رکود در اکثر بازارها رخنه کرده و بازار خودرو نیز از این رکود در امان نمانده است، بخش عمده این رکود ناشی از وضعیت کلی اقتصاد و ناشی از تصمیم‌های سیاسی و اقتصادی کلان کشور است که با یک رکود تورمی بسیار پیچیده همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درحال حاضر به نظر می‌رسد دولت تمام تلاش خود را صرف رفع تحریم‌ها و گشایش منابع مالی بلوکه شده خارج از کشور کرده است تا در فرصت بسیار کوتاهی با رفع موانع بانکی بین‌المللی و وارد کردن کالا نیاز داخلی را برطرف کرده و به کاهش تورم تا ۱۰ درصد و رسیدن به تورم ۳۰ درصدی نسبت به تورم حداقل ۴۰ درصدی فعلی کمک کند و راهبرد حمایت از تولید داخلی برای افزایش تولید را به ظاهر کنار گذاشته است.

بنا بر این گزارش بهای اکثر خودروها در هفته منتهی به ۲۱ آذر ماه ۹۲ چندان تغییری نداشته است و همچنان این بازار راکد است.

بر این اساس بهای پراید ۱۳۲ اس‌ایکس، ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان،، پراید ۱۳۱ اس‌ایکس، ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و تیبا، ۲۲ میلیون تومان بود.

همچنین سراتو ۱۰۱ میلیون تومان، اسپورتچ ۱۴۸ میلیون تومان، سورنتو ۲۰۴ میلیون تومان، موهاوی ۲۲۵ میلیون تومان، ام وی ام ایکس ۳۳ به قیمت ۵۷ میلیون تومان و ام وی ام ۵۳۰ با بهای ۴۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

بنابراین گزارش، جک ۵ با قیمت ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، لیفان ایکس ۶۰ به قیمت ۶۷ میلیون ۵۰۰ هزار تومان، نیسان تیانا ۱۴۲ میلون تومان، ماکسیما ۱۱۵ میلون تومان، رنو مگان ۷۰ میلیون تومان، تندر۹۰ به قیمت ۳۸ میلیون تومان، مزدا ۳ تیپ ۴ به قیمت ۱۱۷ میلیون تومان، مزدا ۲ با بهای ۷۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ به قیمت دو گانه سوز به قیمت ۳۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ معمولی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش رسید.

همچنین پژو ۲۰۶ تیپ۵،۳۷ مییلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۶، ‌ ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل وی‌۹،۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل وی‌۲۰،۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو پارس دوگانه‌سوز، ۳۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتومات، ۵۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای، ۴۶ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس، ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز