خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی در گفتگو با ایلنا:

دلیل اصلی آتش‌سوزی اتوبوس اسکانیا اصفهان به زودی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۷۴

در کلیه پایانه‌های مسافربری سازمان راهداری افرادی را به عنوان مأموران فنی برای کنترل اتوبوس‌ها درنظر گرفته است که این موارد را بررسی می‌کنند.

مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی گفت: به زودی علت اصلی آتش سوزی اتوبوس اسکانیا اصفهان اعلام می‌شود.

فریدون بلغاری مدیر کل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آتش‌سوزی اخیر اتوبوس اسکانیا در اصفهان اظهار داشت: هنوز کارشناسی دقیقی در خصوص علت آتش سوزی صورت نگرفته اما این اتوبوس‌ها تحت لیسانس اسکانیا است و در داخل تولید می‌شوند و کلیه الزامات استانداردی را دارند.

وی افزود: باید توجه داشت که در چنین تصادف‌هایی عوامل گوناگونی تاثیرگذار است، به‌عنوان نمونه در تصادف قبلی اتوبوس اسکانیا در جاده قم که تلفات زیادی نیز به همراه داشت این اتوبوس درسال گذشته تصادف دیگری داشته و ۷۵ میلیون تومان نیز از بیمه خسارت گرفته بود. اما به دلیل اینکه برای تعمیر آن به تعمیرگاه غیرمجاز مراجعه کرده بود قطعات این اتوبوس عوض شده و الزامات استاندارد را نداشتند.

وی گفت: یکی از مهمترین این الزامات کندسوز بودن تجهیزات داخلی اتومبیل است تا در مقابل آتش سوزی مقاوم باشد و نباید به هیچ عنوان از روکش صندلی و پرده که عوامل انتقال آتش و سرعت بخشی آن در اتوبوس‌های مسافربری استفاده شود.

بلغاری گفت: در کلیه پایانه‌های مسافربری سازمان راهداری افرادی را به عنوان مأموران فنی برای کنترل اتوبوس‌ها درنظر گرفته است که این موارد را بررسی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز