خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای شهر تهران:

انتقادات از صنعت خودرو در چارچوب کارشناسی و قانونی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۶۷

جنجال رسانه ای در خصوص صنعت خودرو، به جز تشویش اذهان عمومی و تضعیف تولید داخلی نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران از ضرورت ارائه انتقادات از صنعت خودروسازی به صورت کارشناسانه و در چارچوب قانون خبر داد و گفت: ایجاد جنجال رسانه ای در خصوص صنعت خودرو، به جز تشویش اذهان عمومی و تضعیف تولید داخلی نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

مرتضی طلایی در جریان برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان صنعت حمل و نقل در شرکت زامیاد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص انتقادات علیه صنعت خودرو و مقصر دانستن خودروهای داخلی در آلودگی هوا اظهار داشت: این گونه برخوردها علیه صنعت خودرو آن هم در رسانه ها تنها ضعیف کردن صنعت کشور را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: باید همه موارد و موضوعات در این خصوص در چارچوب های قانونی و بر اساس مطالعات کارشناسی صورت گرفته و افراد از اظهار نظرات بیهوده و غیر کارشناسی پرهیز کنند.

وی در خصوص اقدامات شرکت های خودروساز در مورد افزایش استاندارد و کیفیت محصولات تولیدی آن ها تاکید کرد: انتظارات از صنعت خودروسازی کشور بالاست و این شرکت ها باید با افزایش چابکی و تحرک خود، برای ارتقای جایگاه خود در میان مشتریان تلاش کنند.

نایب رییس شورای شهر تهران افزود: خودروسازان در چند سال اخیر تلاش زیادی جهت ارتقای کیفیت خودروهای خود انجام داده اند که باید با شتاب بیشتری ادامه یابد.

طلایی در خصوص توانمندی های موجود در گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: اراده کلی بر تامین نیاز از منابع داخلی است و در صورتی که خودروسازان بتوانند محصولاتی مطابق با خواسته های جامعه به ویژه در زمینه حمل و نقل عمومی تولید کنند، قطعاً اولویت تامین درخواست ها با تولیدکنندگان داخلی خواهد بود.

وی هنگام بازدید از محصولات جدید تجاری تولیدی گروه خودروسازی سایپا نظیر وانت سایپا ۱۵۱ و پادرا گفت: این خودروها با توجه به قیمت اقتصادی خود قادرند علاقه و نظر مشتریان را به خود جلب کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه گفت: خودروسازان داخلی باید مشتری مداری را به عنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار داده و در تولیدات خود نیاز بازار را مد نظر قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز