خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کنفدراسیون صادرات خواستار شد:

سرعت بخشی دولت در تصمیمات تجاری کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۹۹

در صورتی که تصمیمات دولت در زمان معین اجرا نشود؛ نتایج موثری به همراه نخواهد داشت.

نایب رییس کنفدراسیون صادرات خواستار سرعت بخشی دولت در تصمیمات تجاری کشور شد.

محمد لاهوتی، نایب رییس کنفدراسیون صادرات، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سخنان اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لغو پیمان سپاری ارزی اظهار داشت: متاسفانه از آغاز فعالیت دولت یازدهم تمامی مسئولین ارشد دولت از معاون اول رییس جمهور تا وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی به موضوع لغو تعهدات ارزی و مالیات‌ها اشاره داشته‌اند اما متاسفانه تنها در حد وعده باقی مانده و اجرایی نشده است.

وی افزود: براساس قانون تمام تصمیمات ستاد تدابیر ویژه یک سال اعتبار دارد و از سال گذشته تاکنون مجددا این بخش نامه تمدید نشده اما گمرک کماکان تعهد نامه ارزی را از صادرکنندگان اخذ می‌کند.

نایب رییس کنفدراسیون صادرات خاطر نشان کرد: برخلاف گفته برخی از مسئولین در حوزه تجارت که معتقدند به هدف گذاری تجاری امسال دست خواهیم یافت بنده معتقدم این فاصله طی ۲ ماه آینده پر نخواهد شد و از برنامه عقب هستیم.

لاهوتی با ابراز نگرانی از شرایط موجود گفت: در صورتی که تصمیمات دولت در زمان معین اجرا نشود نتایج موثری به همراه نخواهد داشت.

وی در خاتمه خواستار سرعت بخشی دولت در تصمیم گیریهای تجاری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز