خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مجلس طی نامه ای به رییس جمهور خواستار شدند؛

استفاده از برنج ایرانی در سبد کالایی دولت به مردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۶۵

نمایندگان طی نامه‌ای از نمایندگان خواستند که در سبد کالایی که قرار است به مردم ارائه شود در جهت تقویت تولید ملی ازبرنج تولید داخل استفاده شود / تا پایان هفته جاری وزارت صنعت تمامی وظایف مربوط به وزارت جهادکشاورزی را تحویل می‌دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: از ابتدای هفته آتی قانون انتزاع وظایف در وزارتخانه جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود.

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از اجرایی شدن طرح انتزاع وظایف به وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای هفته آتی خبر داد و گفت: در جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی چگونگی اجرایی شدن قانون انتزاع وظایف صورت جلسه شد و قرار شد ظرف یک هفته این طرح اجرایی شود.

وی با بیان اینکه تا پایان هفته جاری وزارت صنعت تمامی وظایف مربوط به وزارت جهادکشاورزی را تحویل می‌دهد، افزود: هیات دولت نهایتا تا پایان بهمن ماه آئین‌نامه اجرایی قانون مذکور را می‌نویسد.

این عضو کمیسیون کشاورزی در ادامه به درخواست اخیر نمایندگان از رئیس جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: نمایندگان طی نامه‌ای از نمایندگان خواستند که در سبد کالایی که قرار است به مردم ارائه شود در جهت تقویت تولید ملی ازبرنج تولید داخل استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز