خبرگزاری کار ایران

آخرین نرخ خودرو در بازار

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۱

برخی معضل صنعت خودرو را در دولتی یا خصوصی بودن آن دانسته و بر این باورند که اگر صنعت خودرو خصوصی است بازار رقابتی باید قیمت‌ها را تعیین کند و اگر صنعت خودرو دولتی است دولت مسئول تعیین قیمت هاست.

در حال حاضر صنعت خودرو حال خوبی ندارد و این بازار نه برای تولیدکنندگان و نه برای فعالین این بازار رو به راه نیست و به نظر می‌رسد، دولت باید چاره‌ای اساسی برای بازار و خودروسازان بیاندیشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی معضل صنعت خودرو را در دولتی یا خصوصی بودن آن دانسته و بر این باورند که اگر صنعت خودرو خصوصی است بازار رقابتی باید قیمت‌ها را تعیین کند و اگر صنعت خودرو دولتی است دولت مسئول تعیین قیمت هاست.

در این میان شاید اصلیترین سوال این باشد که با این شرایط، بازار خودرو به کدام سو متمایل می‌شود؟

بر این اساس آخرین بهای انواع خودرو در بازار بدین شرح است، پراید ۱۳۲ هفده میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱ هجده میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ‌ام وی‌ام چهار سیلندر ۲۲ میلیون تومان، تیبا ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سمند سال ۲۷ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و تندر ۹۰ سی و دو میلیون تومان در بازار معامله می شود.

همچنین ام وی‌ام ۵۳۰ به قیمت ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، لیفان ۶۲۰ با بهای ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، جک ۵ به قیمت ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، چیلی EC۷ با بهای ۸۸ میلیون تومان، نیسان ماکسیما ۱۱۷ میلیون تومان، مزدا ۳ جدید تیپ ۴ با بهای ۱۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

در این میان مزدا ۲ با قیمت ۷۵ میلیون تومان، کاپرا دو کابین ۶۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با بهای ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، رانا دنده‌ای ۳۱ میلیون تومان، پژو پارس سال ۳۴ میلیون تومان، سراتو ۱۰۵ میلیون تومان، سورنتو ۲۰۸ میلیون تومان، موهاوی ۲۲۵ میلیون تومان، اپتیما ۱۳۸ میلیون تومان، جنسیس ۲۳۸ میلیون تومان و سوناتا ۱۳۷ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز