خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی طرح توزیع سبد کالا در گفتگو با ایلنا:

سبد کالا تامین شده و در نیمه اول بهمن ماه توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۸

متاسفانه خبری در خصوص توزیع سبد کالایی از امروز منتشر شده که خلاف واقع است چرا که این سبد تا ۱۵ بهمن ماه توزیع خواهد شد.

دبیر اجرایی طرح توزیع سبد کالایی از توزیع این سبد در نیمه اول بهمن ماه خبر داد.

بهمن حاج‌علی، دبیر اجرایی طرح توزیع سبد کالا، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تامین و توزیع سبد کالایی دولت اظهار داشت: سبد کالا هم اکنون تامین شده و در شبکه توزیع قرار گرفته است و در نیمه اول بهمن ماه توزیع خواهد شد.

وی با انتقاد از برخی رسانه ها در انتشار اخبار کذب گفت: متاسفانه خبری در خصوص توزیع سبد کالایی از امروز منتشر شده که خلاف واقع است چرا که این سبد تا ۱۵ بهمن ماه توزیع خواهد شد.

حاج علی در خصوص شناسایی گروه هدف برای طرح توزیع سبد کالایی تصریح کرد: کد ملی این گروه پالایش شده و در اختیار اپراتور های تلفن همراه قرار گرفته که سرپرست خانوارها پس از دریافت پیامک زمان توزیع سبد کالایی می توانند با ارسال کد ملی خود به شماره پیش بینی شده که به زودی اعلام می شود جهت دریافت سبد کالایی خود اقدام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که ایا تغییری در گروه هدف ایجاد شده و آیا گروهی حذف شده یا خیر گفت: هیچ تغییری در گروه هدف ایجاد نشده و بنا بر تصمیم قبلی این سبد کالایی بین مشمولین توزیع می شود.

به گزارش ایلنا، سبد کالایی فوق شامل برنج، روغن، مرغ، پنیر و تخم‌مرغ است که به صورت رایگان و غیر قابل فروش از طریق شبکه توزیع فرهنگیان، امکان(مخصوص کارگران)، اتکا(برای نیروهای مسلح و بازنشستگان) اسکاد(کارمندان و بازنشستگان دولتی) و فروشگاه‌های رفاه، شهروند، سپه و برخی سازمان‌های میادین(برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی) توزیع خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه تأمین سبد کالا در شبکه‌های توزیع امروز نهایی می‌شود، عصر امروز قرار است جلسه‌ای به منظور انجام آخرین هماهنگی‌ها با تأمین کنندگان کالا و فروشگاه‌های توزیع کننده در معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت و دفتر مدیر اجرایی سبد کالا برگزار شود.

بر اساس این گزارش، دعوت نامه جلسه عصر امروز برای مدیران و مسئولان فرشگاه‌های شهروند، رفاه، سپه، شبکه‌های توزیع اسکاد، امکان، اتکا، فرهنگیان و سایر شبکه‌های توزیع ارسال شده است.

همچنین در این جلسه برخی اتحادیه‌ها از جمله اتحادیه مرغداران میهن به عنوان تامین کننده تخم مرغ و پشتیبانی امور دام به عنوان تأمین کننده مرغ نیز حضور دارند.

گفتنی است امروز وزارت صنعت، معدن و تجارت، متن کامل دستورالعمل اجرایی توزیع سبد کالا و شرح وظایف عاملین توزیع، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و فروشگاه‌های عرضه کننده سبد کالا را منتشر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز