خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت رنو در حاشیه اجلاس داووس مطرح کرد؛

خواستار تجارت با ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۸

مدیرعامل شرکت رنو با اشاره به این که ایران بزرگترین بازار خودروی خاورمیانه را دارد و با رفع تحریم ها این بازار ۵۰ درصد بزرگتر می شود گفت: خواستار تجارت با ایران پس از رفع تحریم ها هستیم.

کارلوس غصن مدیرعامل شرکت خودرو سازی رنو در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس به بلومبرگ گفت: خواستار تجارت با ایران پس از رفع تحریم ها هستیم.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت خودرو سازی رنو افزود: پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران خبر مهمی بود. اما پیش از توافق ژنو بین ایران و ۱ + ۵ فکر نمی‌کردیم اتفاق مهمی پیش آید. وی همچنین تاکید کرد منتظر دستیابی به توافق نهایی هستیم.

مدیرعامل رنو در ادامه گفت: در داووس برنامه‌ای برای دیدار با مقامات ایرانی ندارد چرا که در این سطح، مسائل عمدتا وابسته به دستیابی به راه حل های سیاسی است.

مدیرعامل شرکت رنو تاکید کرد بازار خودرو ایران بزرگترین بازار در خاورمیانه است و با رفع تحریم ها انتظار دارم این بازار گسترش یابد و تا ۵۰ درصد میزان فعلی افزایش یابد و سالانه به بیش از یک میلیون دستگاه خودرو نیاز داشته باشد. بنابراین بازار خودرو ایران فرصت بسیار مناسبی برای خودروسازان محسوب می شود.

کارلوس غصن اظهار داشت تولیدات با برند فرانسوی همواره در ایران طرفدار داشته است، اما پس از اعمال تحریم ها تجارت با ایران غیرممکن شده بود.

بر اساس این گزارش قرار است به زودی هئیتی از تجار و صاحبان صنعت فرانسه به ایران سفر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز