خبرگزاری کار ایران

جهت دریافت یارانه شیر؛

دامداران مدارک خود را تحویل دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۲۷

به کارخانجات اطلاع داده شده است که لیست دامداران خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت هر استان تحویل دهند همچنین تاکنون برخی کارخانجات لیست دامداران خود را به سازمان استان خود تحویل داده‌اند.

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: دامداران پس از بلاغ دستورالعمل اجرایی از سوی وزارتخانه، یارانه به دامداران پرداخت خواهد شد.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص پرداخت بارانه شیر به دامداران اظهار داشت: سه هزار میلیارد ریال یارانه شیر از سوی دولت به وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت پرداخت شده است اما هنوز دستوالعمل اجرایی از سوی وزارتخانه ابلاغ نشده است و قرار است بعد از طراحی، دستورالعمل اجرایی از سوی وزارتخانه متعاقبا اعلام شود.
وی ادامه داد: به کارخانجات اطلاع داده شده است که لیست دامداران خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت هر استان تحویل دهند همچنین تا کنون برخی کارخانجات لیست دامداران خود را به سازمان استان خود تحویل داده‌اند.

باکری در خصوص مدارکی که باید دامداران ارائه دهند اذعان داشت: دامداران باید پروانه بهره‌برداری، قرارداد منعقد شده شیر خام تاییدیه میزان شیر تحویل داده شده به کارخانجات را به همراه کارت و کد ملی خود جهت دریافت یارانه شیر به کارخانجات تحویل دهند.

وی تصریح کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی از سوی وزارتخانه یارانه به دامداران پرداخت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز