خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد:

مساعدت ویژه اصناف استانهای شمال و غرب با شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۰

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به شرایط جوی و مشکلات پیش آمده به دلیل بارش سنگین برف در استانهای شمال و غرب کشور از تمامی صنوف خواستار مساعدت ویژه در تأمین اقلام و مایحتاج مورد نیاز شهروندان این استان‌ها شد.

اصناف استانهای شمال و غرب کشور مساعدت ویژه‌ای با شهروندان داشته باشند.

به گزارش ایلنا، «قاسم نوده فراهانی» با اعلام آمادگی اتاق اصناف ایران و جامعه صنفی کشور برای کمک به شهروندان مناطق درگیر با بارش سنگین برف مخصوصاً استانهای شمال و غرب کشور، افزود: از رؤسای اتاق‌های اصناف، هیئت مدیره اتحادیه‌ها و تمامی صنوف درخواست می‌گردد که در جهت تسهیل دسترسی شهروندان و رفع مشکلات، تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز، مساعدت، همکاری و هماهنگی با مردم در شرایط سخت جوی فعلی را داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه اصناف همیشه و در تمامی صحنه‌ها در بین مردم حضور داشته‌اند، اظهار داشت: هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف و هیئت مدیره اتحادیه‌ها در استانهای شمال و غرب کشور وضعیت موجود را بررسی و هر چه سریعتر اقدام به تأمین، توزیع و تسهیل دسترسی شهروندان به مایحتاج روزمره خود نمایند.

فراهانی ادامه داد: در این شرایط حساس نیاز است که اصناف با شهروندان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند تا در تأمین نیازهای خود با مشکلی مواجه نشوند.

وی از هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف و هیئت مدیره اتحادیه‌های صنفی استان‌ها و شهرستانهای شمال و غرب کشور خواست؛ علاوه بر مدیریت و تجزیه و تحلیل شرایط موجود، با مسئولان و نهادهایی که برای کمک به شهروندان اقدام می‌نمایند همکاری لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز