خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان در گفتگو با ایلنا؛

قیمت‌ها بیش از این افزایش پیدا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۸۶

در حال حاضر انبار‌ها از میلگرد و تیرآهن پر شده و تولیدات نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد بنابراین به نظر می‌رسد باید شرایط بهتری برای صادرات این محصولات فراهم شود تا در زمانی که در بازار داخل رکود حاکم است بتوانیم در صادرات قویتر ظاهر شویم

رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان گفت: قیمت‌ها بیش از این افزایش پیدا نمی‌کند.

محمد آزاد، رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار آهن اظهار داشت: همچنان بازار آهن در رکود به سر می‌برد و قیمت‌ها نه تنها افزایشی نبوده بلکه کاهشی نیز بوده است.

وی با بیان اینکه هنوز ساخت و ساز‌ها رونقی نگرفته گفت: در صورتی که ساخت و ساز‌ها در کشور بیشتر شود بازار آهن نیز از این وضعیت خارج خواهد شد.
رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان با اشاره به آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار افزود: هم اکنون هر کیلو میلگرد ۱۶۱۰ تا ۱۶۳۰ تومان و هر کیلو تیر آهن هر کیلو ۲ هزار تومان است.

آزاد با بیان اینکه قیمت‌ها بیش از این افزایش پیدا نمی‌کند گفت: به نظر می‌رسد نرخ‌ها در جهت کاهشی حرکت کند و بیش از این افزایشی نداشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر انبار‌ها از میلگرد و تیرآهن پر شده و تولیدات نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد بنابراین به نظر می‌رسد باید شرایط بهتری برای صادرات این محصولات فراهم شود تا در زمانی که در بازار داخل رکود حاکم است بتوانیم در صادرات قویتر ظاهر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز