خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران در گفتگو با ایلنا؛

رونقی در بازار دیده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۴۷

با آزاد شدن کالاهای اولویت ۱۰ وضع بازار لوازم خانگی بد‌تر هم خواهد شد و قطعا در سال جدید افزایش نرخ‌ها را خواهیم داشت چرا که در سال جدید کالا‌ها با ارز ۲۶۵۰ تومان محاسبه می‌شود و نرخ‌ها بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

رییس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: نه تنها رونقی در بازار لوازم خانگی دیده نمی‌شود بلکه نشانه‌های خوبی نیز از بهبود شرایط نیست.
محمد رضا دیانی، رییس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار اظهار داشت: همچنان رکود بر بازار حاکم است و به نظر می‌رسد مردم در انتظار کاهش قیمت‌ها هستند این در حالی است که نه تنها مشکلات ارزی ما هنوز حل نشده بلکه فشار بر روی تولیدکنندگان همچنان باقی است و وضع سرمایه در گردش نیز اصلا خوب نیست.
دیانی با بیان اینکه سال گذشته وضعیت بازار بهتر بود ادامه داد: با آزاد شدن کالاهای اولویت ۱۰ وضع بازار لوازم خانگی بد‌تر هم خواهد شد و قطعا در سال جدید افزایش نرخ‌ها را خواهیم داشت چرا که در سال جدید کالا‌ها با ارز ۲۶۵۰ تومان محاسبه می‌شود و نرخ‌ها بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین مالیات بر ارزش افزوده از ۶ درصد به ۸ درصد افزایش پیدا می‌کند و حقوق و دستمزد کارگران نیز بیشتر خواهد شد و زمزمه‌های تغییرات جدید در نرخ حامل‌های انرژی نیز وجود دارد و بنابراین نرخ کلیه اجناس رشد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز