خبرگزاری کار ایران

معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛

واردات و صادرات گوشت براساس پروتکل سازمان دامپزشکی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۹

در سال‌های آینده دولت باید یارانه شیر را تمدید کند تا نه به مصرف کننده و نه تولید کننده فشار وارد نشود.

معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی همکاری در صادرات و واردات گوشت را براساس پروتکل سازمان دامپزشکی دانست

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رکنی معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران در خصوص صادرات و واردات گوشت اظهار داشت: هرگونه همکاری مشترک برای واردات و صادرات گوشت از کشور‌‌های مختلف از جمله سودان شمالی با بررسی ابعاد مختلف از جمله وضعیت بهداشتی تولیدات دامی کشور انجام خواهد شد که براساس پروتکل سازمان دامپزشکی عمل می‌شود.

وی از بالا رفتن قیمت شیر در صورت بهبود کیفیت این محصول خبر داد و اظهار داشت: با وجود اینکه بر طبق نظرهای کارشناسی قیمت پایه هر کیلوگرم شیر تحویل داده شده به کارخانه‌ها ۱۳۰۰ تومان در نظر گرفته شده است اما با بالارفتن کیفیت شیر به تبع هزینه‌‌ی بهداشت، خوراک و مسائل جانبی آن بیشتر می‌شود همچنین کارخانه‌ها برای اینکه شیر با کیفیت‌تر در اختیار مردم قرار دهند باید هزینه‌ی بهداشت و کیفیت بالاتری را به دامداران پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: براساس محاسبات اتحادیه مرکزی دامداران و وزارت جهاد کشاورزی یارانه ۳۰۰ میلیارد تومانی که دولت در اختیار دامداران قرار داده است از آذرماه تا پایان سال جاری جوابگو خواهد بود.

معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تمدید یارانه شیر در سال‌های آینده گفت: در سال‌های آینده یا دولت باید یارانه شیر را تمدید کند تا به مصرف‌کننده فشار وارد نشود یا کارخانه‌ها محصول دامداران را خریداری کنند، چرا که باید به گونه‌ای عمل کرد تا دامداران با فشار کمتری به استمرار تولید شیر ادامه هند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز