خبرگزاری کار ایران

ناقدی قائم مقام تولید ایران خودرو شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۰۲

نظر به تجارب، تخصص و شایستگی های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان قائم مقام مدیرعامل در تولید منصوب می شوید.

به گزارش ایلنا، در این حکم آمده است:

نظر به تجارب، تخصص و شایستگی های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان قائم مقام مدیرعامل در تولید منصوب می شوید.

رجاء واثق دارم با اعمال تدابیر لازم و با بهره گیری از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی و همچنین ظرفیت های بالقوه در انجام امور محوله و در جهت تحقق چشم انداز و اهداف استراتژیک شرکت به ویژه فرآیندهای تولید شامل برنامه ریزی، تامین، لجستیک و ساخت محصول به نحوی سامان دهی شود که موجبات تحقق برنامه های مصوب، کاهش هزینه و افزایش بهره وری را فراهم آورد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با هماهنگی و همکاری قائم مقام ها، معاونان و مدیران و سایر دست اندرکاران در پیشبرد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو موفق و مؤید باشید.

توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

مهندس هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در آیین معارفه قائم مقام جدید تولید، با تاکید بر پی گیری برنامه های گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: در سال های اخیر سایه مسائل و مشکلات تولید بر خودروسازان از جمله ایران خودرو سنگینی کرده، در حالی که مباحثمهم تری مانند کیفیت و رضایت مشتری نیز وجود دارد که باید دنبال شوند.

وی از قائم مقام جدید خود در حوزه تولید خواست تا با استفاده از ابزارها و پتانسیل های موجود، تولید در گروه صنعتی ایران خودرو را روی ریل ثبات و رونق قرار دهد تا مجموعه مدیریتی بتواند با آرامش خاطر به انجام سایر امور توسعه ای بپردازد.

یکه زارع پای بندی و توجه به کار سیستمی را از جمله ویژگی های بارز قائم مقام خود خواند و ادامه داد: از مهندس ناقدی انتظار دارم شرایطی را فراهم آورد تا همه بخش ها و واحدهای حوزه تولید به صورت تفکیک شده مسائل و مشکلات خود را رفع کرده و به بخش های هم سطح یا بالاتر منتقل نکنند، چرا که ممکن است این مشکلات در فرآیند انتقال و پی گیری دچار گذر زمان یا انحرافات ناشی از انتقال نادرست شود.

مهندس یکه زارع همچنین از زحمات دکتر نجاری در دوران مسوولیت قائم مقامی تولید تشکر و برای ایشان در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

موفقیت گروه، موفقیت تک به تک ماست

در ادامه دکتر حسین نجاری اظهار کرد: در عرصه تولید مسائل و مشکلات زیاد و بسیار پیچیده ای وجود دارد که اطمینان دارم، قائم مقام جدید به یاری سایر مدیران گروه از پس آن ها بر خواهند آمد.

مدیر عامل شرکت ساپکو در پایان گفت: هر یک از ما در هر بخشی از گروه بزرگ صنعتی ایران خودرو که هستیم باید با تمام توان برای موفقیت گروه تلاش کنیم زیرا موفقیت گروه، موفقیت تک به تک ماست.

الزام بقا، تغییر در نگرش است

قائم مقام جدید مدیرعامل ایران خودرو در حوزه تولید نیز در آیین معارفه خود اظهار کرد: امروز باید قدردان آنانی باشیم که نام نیک ایران خودرو را تا کنون با همکاری صادقانه، ماندگار نگه داشته و آن را به امانت به ما سپرده اند. انتظار ایشان بسط نگرش هم دلی و هم یاری در سطوح مختلف به ویژه لایه های اثرگذار و نیروهای موثر است.

محسن ناقدی سوق دادن دیدگاه های مختلف در گروه صنعتی ایران خودرو به سمت مشارکت روزافزون با هدف بروز خلاقیت ها و ارایه روش های نوین را یکی از رویکردهای اساسی خود در سمت قائم مقامی تولید ایران خودرو ذکر کرد و افزود: در عرصه های تعامل و تقابل، امکان ابراز تفکرات کلاسیک سنتی، دشوار و الزام بقا، تغییر در نگرش و ایجاد تحول بنیادین است که براساس آن سیستم برنامه ریزی، روش مدیریت و ساختار تشکیلاتی نمی تواند مجرد از تحولات محیطی و محاطی باشد.

وی طراحی و مدیریت فرآیندهای کارآمد براساس داده های صحیح و واقع گرایانه و تحلیل اطلاعات تعریف شده در قالب نظام های منطقی را از جمله مهم ترین برنامه های راهبری و راهبردی خود در جایگاه قائم مقامی تولید ایران خودرو برشمرد.

گفتنی است، قائم مقام جدید مدیرعامل ایران خودرو در تولید، دارای کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و مدیریت اجرایی است و از سال ۶۷ تا ۷۶ در شرکت های مختلف فعالیت داشته است.

محسن ناقدی برادران از سال ۷۶ به شرکت ایران خودرو دیزل پیوسته و از سال ۸۶ تاکنون ریاست هیات مدیره شرکت تولیدی قطعات خاور را نیز برعهده داشته است. وی در چند سال اخیر به تدریس در دانشگاه های کشور نیز پرداخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز