خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه همکاری های تجاری ایران و ترکمنستان در عشق آباد؛

بازدید معاون رئیس جمهور ترکمنستان از خودروهای سایپا

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۷۹

خدر صفرعلی‌اف معاون رئیس جمهوری ترکمنستان به همراه وزیر صنعت, معدن و تجارت کشورمان، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مقامات عالی رتبه ترکمنستان از خودروهای سایپا در نمایشگاه همکاری های تجاری ایران و ترکمنستان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که از امروز(هشتم اسفند) در عشق آباد پایتخت ترکمنستان افتتاح شد خودروهای سایپا شامل تیبا، وانت ۱۵۱، و مدلهای x۱۰۰ عرضه شده که مورد استقبال مردم ترکمنستان قرار گرفت. در این نمایشگاه با معرفی خودروهای سایپا، تیبا ۶۵۰۰ دلار، پراید ۱۳۱ ۵۵۰۰ دلار، ۱۳۲ ۵۶۰۰ دلار و سایپا ۱۵۱ ۵۶۰۰ دلار در کشور ترکمنستان فروخته شد.
بنا بر این گزارش معاون رئیس جمهور ترکمنستان در پایان بازدید خود، خودروی وانت سایپا ۱۵۱ را با کاربری های مناسب آن برای حمل و نقل بار دورن شهری شهر عشق آبادمناسب دانست و همچنین قابلیت خودروی تیبا برای استفاده در کشور ترکمنستان را با توجه به مصرف کم و زیبایی آن مناسب اعلام کرد. نمایشگاه همکاریهای تجاری ایران و ترکمنستان که امروز افتتاح گردید برای مدت سه روز فعالیت خواهد کرد و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، آخرین محصولات خود را در معرض نمایش و فروش بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز