خبرگزاری کار ایران

عسگراولادی در گفتگو با ایلنا: / تکرار /

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان به بخش تولید کافی نیست

کد خبر : ۱۵۴۴۵۶

نباید به دلیل معوقات، فعالیت کارخانجات و بنگاههای اقتصادی را متوقف کنند متاسفانه در اسفند ماه شاهد آن بودیم که هر روز یک بنگاه اقتصادی به دلیل معوقات بانکی توقیف و تعطیل شد.

رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان به بخش تولید کافی نیست.

اسدالله عسگراولادی، رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان از بودجه به بخش تولید اظهار داشت: این رقم برای بخش تولید بسیار ناچیز است و بنگاههای اقتصادی ما بیشتر از این رقم ها به کمک نیاز دارند و به نظر می رسد تا اردیبهشت ماه هیچ پرداختی هم انجام نشود.

وی افزود: نباید به دلیل معوقات، فعالیت کارخانجات و بنگاههای اقتصادی را متوقف کنند متاسفانه در اسفند ماه شاهد آن بودیم که هر روز یک بنگاه اقتصادی به دلیل معوقات بانکی توقیف و تعطیل شد.

عسگر اولادی تصریح کرد: توقیف ۲۰۰ تا ۳۰۰ بنگاه اقتصادی نتیجه ای بجز بیکاری ندارد و باید به فکر چاره بود.

رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران با اشاره به آمار تجارت خارجی در سال ۹۲ گفت: در حالی که قرار بود صادرات نفتی و غیر نفتی در سال ۹۲ از مرز ۴۵ میلیارد دلار عبور کند این رقم محقق نشد و در ۱۱ ماهه سال ۹۲ در مجموع ۳۷ میلیارد دلار رقم صادرات کشور بوده است و تا پایان سال هم از مرز ۴۰ میلیارد دلار عبور نکرد.

رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران سیاست‌های اتخاذ شده در شش ماهه اول سال ۹۲ و تحریم‌ها را دو عامل اصلی در عدم دستیابی به این هدف عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز