خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه بارفروشان تهران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

اردیبهشت ماه مشکل کمبود میوه خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۵۳

بدلیل اتمام میوه‌های فصل زمستان و ورود قطره چکانی میوه‌های نوبرانه بهار در اردیبهشت ماه با کمبود میوه مواجه خواهیم شد که به مرور این مشکل حل خواهد شد.

رییس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: اردیبهشت ماه مشکل کمبود میوه خواهیم داشت.

علی حاج فتحعلی، رییس اتحادیه بارفروشان تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ در خصوص افزایش قیمت سیب در ایام نوروز اظهار داشت: به دلیل کمبود این محصول در بازار بهای سیب در ایام نوروز افزایشی شد البته نرخ سیب بسته به کیفیت آن در میدان تره بار هر کیلو گرم از ۲ هزار تا ۴ هزار تومان بود اما براساس شنیده‌ها بهای سیب در سطح شهر تا ۶ هزار تومان نیز رشد داشته است.

وی افزود: در مقابل رشد قیمت سیب در ایام نوروز بهای پرتقال زیر قیمت مصوب بازرگانی که ۱۷۵۰ تومان اعلام شد در این ایام ارائه شد و بهای آن به حدود ۱۳۰۰ تومان رسید.

حاج فتحعلی در ادامه به نرخ سایر میوه‌ها اشاره کرد و گفت: هم اکنون هندوانه جنوب هر کیلو ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان و خیار نیز حدود هزار تومان است.

وی درخصوص افزایش نرخ سیب زمینی گفت: طی روزهای آینده با ورود محصولات جدید به بازار نرخ سیب زمینی کاهش پیدا می‌کند اما هم اکنون بهای این محصول زیر ۱۷۰۰ تومان است و هر کیلو پیاز نیز حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه بارفروشان تهران به قیمت میوه‌های نوبرانه نیز اشاره کرد و افزود: قیمت چاقاله بادام در میدان تره بار هر کیلو ۸ هزار تومان است که به مرور ارزان تر خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: به دلیل اتمام میوه‌های فصل زمستان و ورود قطره چکانی میوه‌های نوبرانه بهار در اردیبهشت ماه با کمبود میوه مواجه خواهیم شد که به مرور این مشکل نیز حل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز