خبرگزاری کار ایران

بهای طلای ۱۸ عیار کاهشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۲۹

هر قطعه نیم سکه بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۹۵ هزار تومان، ربع سکه ۲۸۵ هزار تومان و سکه گرمی نیز همچنان ۱۹۵ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۷۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۹۶ هزار و ۷۳۰ تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بازار امروز یک شنبه ۱۷ فروردین ماه ۹۳ قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۳۰۳.۳ دلار تعیین و مورد معامله قرار گرفت.

همچنین هر مثقال طلا در بازار امروز با ۲ هزار تومان تنزل نسبت به روز گذشته ۴۱۹ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵۷۰ تومان افت به ۹۶ هزار و۷۳۰ تومان، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۳ هزار تومان کاهش به ۹۴۶ هزار تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با ۴ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته به ۹۴۵ هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه نیم سکه بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۹۵ هزار تومان، ربع سکه ۲۸۵ هزار تومان و سکه گرمی نیز همچنان ۱۹۵ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

در بازار ارز نیز صرافان خیابان فردوسی هر دلار را با ۲۰ تومان افت به قیمت ۳۰۴۰ تومان، یورو را با قیمت ۴۱۸۵ تومان، پوند انگلیس را با قیمت ۵۰۳۰ تومان، درهم امارات را با قیمت ۸۳۵ تومان و یوان چین با قیمت ۵۱۰ تومان و لیر ۱۴۴۰ تومان و روپیه ۵۲۰ تومان به فروش رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز