خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواستار شد:

یاری رسانی دستگاه قضایی در بازپس‌گیری زمین‌های بیت‌المال

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۷۴

بسیاری از زمین‌هایی که به ناحق واگذار شده بود؛ احیاء شده و بخش دیگری از زمین‌ها نیز در پروسه اداری دستگاه قضایی قرار دارد که رسیدگی به آنها طولانی شده. از دستگاه قضایی می‌خواهیم ما را در این امر یاری کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از دستگاه قضایی خواست تا در بازپس‌گیری زمین‌های بیت‌المال قشم یاری رساند.

شهریار مشیری، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ اظهار داشت: برای برقراری امنیت اقتصادی در منطقه آزاد قشم اقداماتی در سال گذشته صورت گرفت که از جمله آنها بازپس‌گیری زمین‌های بیت‌المال بود که در زمان دولت گذشته به ناحق واگذار شده بودند و این حق عمومی باید بازگردانده می‌شد.

وی گفت: هم اکنون بسیاری از این زمین‌ها احیاء شده و بخش دیگری از زمین‌ها نیز در پروسه اداری دستگاه قضایی قرار دارد که متاسفانه سیکل رسیدگی به آنها طولانی شده و از دستگاه قضایی می‌خواهیم ما را در این امر یاری کند.

مشیری با اشاره به مهمترین پروژه رو به اتمام در منطقه آزاد قشم افزود: بیمارستان سازمان منطقه آزاد قشم ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و درمانگاه‌ آن نیز به بهره‌برداری رسیده که تا پایان خرداد ماه با نصب تجهیزات اتاق عمل این پروژه به اتمام می‌رسد و پروژه احداثبلوار ساحلی ضلع جنوبی را نیز در دست اقدام داریم.

وی درخصوص پروژه پل خلیج فارس نیز تصریح کرد: این پروژه از زیرمجموعه‌های سازمان منطقه آزاد قشم نیست و پروژه‌ای ملی محسوب می‌شود. در ابتدا قرار بود بانک سپه آن را اجرا کند که با انصراف این بانک هم اکنون مسئولین در حال مذاکره با سایر بانکها و سازمان‌ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز