خبرگزاری کار ایران

ایمیدرو اعلام کرد؛

تولید بیش از ۱۵ میلیون تن فولاد خام

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۱۱۵

طی ماه اسفند سال ۹۲، در مجموع یک میلیون و ۳۲۹ هزار و ۵۹۲ تن شمش فولادی در کشور تولید شد که نسبت به میزان شمش فولاد تولید شده در مدت مشابه سال گذشته(یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۵۷۱ تن)، رشد بیش از ۹ درصدی را در تولید تجربه کرد.

شرکت‌های فولادسازی دولتی و خصوصی، از ابتدای فروردین تا پایان اسفند سال گذشته، ۱۵ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۱۸۲ تن فولاد خام تولید کردند.

به گزارش ایلنا، میزان تولید فولاد خام کشور در مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۶۳۸ تن بود.

از میان شرکت های بزرگ تولید کننده فولاد کشور، «فولاد مبارکه» با تولید ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۳۴۸ تن، «فولاد خوزستان» ۳ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۶۱۹ تن و «ذوب آهن اصفهان» ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۷۰۴ تن، به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم در تولید فولاد خام شدند. همچنین، شرکت فولاد هرمزگان با تولید یک میلیون و ۶۷ هزار و ۲۷ تن، سبا ۷۰۹ هزار و ۸۸۸ تن، فولاد خراسان ۷۰۰ هزار و ۵۸ تن، فولاد آلیاژی ایران ۳۶۱ هزار و ۳۲۸ تن و گروه ملی صنعت فولاد ایران ۲۵۶هزار و ۷۱۰ تن، به ترتیب در ردیف شرکت های دیگر تولید کننده فولاد خام بودند.

به گزارش مذکور، طی ماه اسفند سال ۹۲، در مجموع یک میلیون و ۳۲۹ هزار و ۵۹۲ تن شمش فولادی در کشور تولید شد که نسبت به میزان شمش فولاد تولید شده در مدت مشابه سال گذشته(یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۵۷۱ تن)، رشد بیش از ۹ درصدی را در تولید تجربه کرد.

طبق این گزارش، در ۱۲ ماهه امسال، ۱۶میلیون و ۵۶۶ هزار و ۶۷۴ تن انواع محصولات فولادی(تیرآهن، ورق عریض، ورق گرم، ورق گالوانیزه، میلگرد، کلاف و لوله) توسط شرکت های فولادی تولید شد. این رقم در ماه اسفند، یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۱۱۶ تن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز