خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح صدور شناسنامه صنفی آرایشگران تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۴۱

با مصوبه هیئت مدیره اتحادیه، طرح صدور شناسنامه صنفی برای کلیه آرایشگران مردانه تهران از نیمه دوم اردیبهشت ماه به مرحله اجرا در می آید.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران از اجرای طرح صدور شناسنامه صنفی آرایشگران از نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.
به گزارش ایلنا، مصطفی گواهی از اجرای طرح شناسایی آرایشگران مردانه تهران خبر داد و گفت: با مصوبه هیئت مدیره اتحادیه، طرح صدور شناسنامه صنفی برای کلیه آرایشگران مردانه تهران از نیمه دوم اردیبهشت ماه به مرحله اجرا در می آید.
گواهی در این خصوص گفت: طرح شناسایی آرایشگران مردانه تهران به منظور ساماندهی صنف و ارائه خدمات به آنان در ۲ مرحله در شهر تهران اجرا می شود که طبق فراخوان در فاز اول، آرایشگرانی که در واحد های صنفی دارای جواز کسب فعالیت می نمایند و در فاز دوم، از کلیه آرایشگرانی که در واحدهای صنفی بدون جواز فعالیت میکنند دعوت می گردد تا با حضور خود در اتحادیه نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمایند.
رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در این باره افزود: پس از تکمیل فرم های خوداظهاری توسط آرایشگران و تأیید اظهارات آنان توسط کارفرما و بازرسین اتحادیه، شناسنامه صنفی و کارت شناسایی برای آرایشگران صادر خواهد شد.
مصطفی گواهی هدف از اجرای این طرح را در مرحله اول شناسایی آرایشگران مردانه تهران و ارتقاء جایگاه آنان در جامعه عنوان نمود و افزود: از اطلاعات بدست آمده از این طرح؛ در اجرای مسابقات آرایشگری، تهیه مدل های موی ایرانی، ایجاد مرکز کاریابی آرایشگران، ارائه خدمات فرهنگی به آنان و همچنین پیگیری جهت ایجاد مقطع کاردانی رشته آرایش و پیرایش استفاده خواهد شد.
تهیه ژورنال مدل موی ایرانی، اسلامی در دستور کار اتحادیه
مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: پس از شناسایی آرایشگران مردانه تهران و همچنین معرفی منتخبین آرایشگران سراسر کشور توسط اتحادیه های صنفی هر شهرستان، در نظر داریم مسابقه بزرگ آرایشگران را به منظور تهیه مدل های موی ایرانی برگزار نماییم.
مهدی جمشیدی در این خصوص گفت، هر آرایشگر با ارسال عکس از اصلاح موی سر، قبل و بعد از اصلاح مشتری خود در این مسابقه شرکت می کند و عکس های ارسالی در کمیته ۷ نفره اتحادیه بررسی و برترین های آن در همایشی معرفی می گردند.
جمشیدی در خصوص مدل های منتخب گفت: از آثار منتخب در تهیه ژورنال مدل موی ایرانی، اسلامی استفاده خواهد شد و آرایشگر می تواند نام پیشنهادی مدل اصلاح خود را اعلام نماید که پس از تأیید آن، مدل منتخب با نام پیشنهادی و مشخصات آرایشگر در ژورنال ثبت خواهد شد.
مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خصوص همکاری با سایر نهاد های ذی ربط گفت: متأسفانه در سال ۹۲، با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص مکاتبه گردید که تا کنون جوابی از آن معاونت داده نشده است.
جمشیدی با توجه به نام گذاری امسال به نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " توسط رهبر معظم انقلاب افزود: در نظر داریم جلسه مشترکی با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اداره اماکن فاتب و همچنین بسیج اصناف برگزار و اعلام نماییم:(عزم ملی از ما، مدیریت جهادی از شما)
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز