خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه بنکداران تهران در گفتگو با ایلنا:

برنج خارجی گران شد / آرد صنعتی در شرف افزایش قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۲۰

دولت دستور داده است تا اجناس افزایش نرخ نداشته باشند اما افزایش سالانه برخی از اقلام کاملا منطقی است.

رییس اتحادیه بنکداران تهران از افزایش نرخ برنج خارجی در بازار و زمزمه افزایش قیمت آرد صنعتی خبر داد.

محمد آقا طاهر، رییس اتحادیه بنکداران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار پس از افزایش نرخ بنزین اظهار داشت: هنوز بازار در شرایط انتظاری بسر می برد و در رکود است و همه منتظرند تا کالاهایشان به فروش برسد.

وی افزود: در حال حاضر قیمت اجناس بجز برخی از کالاها چندان افزایشی نبوده و مردم همانند سابق خرید می کنند و هیچ گزارشی از ذخیره سازی خانگی بدست ما نرسیده و شرایط مانند قبل است.

آقا طاهر در پاسخ به این پرسش که برخی می گویند زمان انقضای روغن های وارداتی نزدیک شده گفت: بنده اطلاعی ندارم و این موضوع را نشنیده ام.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کالاهایی طی روزهای گذشته افزایش قیمت داشته اند خاطر نشان کرد: زمزمه های افزایش نرخ آرد صنعتی به گوش می رسد که این موضوع باعثافزایش نرخ ماکارانی و رشته های آشی و بیسکوییت و سایر خوراکی ها که پایه آرد دارند خواهد شد.

رییس اتحادیه بنکداران تهران گفت: برنج خارجی نیز در حالی ۳۰۰ تومان گران شد و به ۴۸۰۰ تومان رسید که دیروز اعلام شد تعرفه ها در سال ۹۳ تعویض و جا به جا نخواهد شد و تنها شایعه باعثاین گرانی بود.

وی در خاتمه گفت: دولت دستور داده است تا اجناس افزایش نرخ نداشته باشند اما افزایش سالانه برخی از اقلام کاملا منطقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز