خبرگزاری کار ایران

بیش از ۴۰ هزار خودرو در فروردین ماه امسال تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۳۴

در فروردین ماه سال جاری وانت به تعداد ۵ هزار و ۳۹۳ دستگاه و کامیون ۲۰۹ دستگاه تولید شد.

در فروردین ماه امسال ۴۰ هزار و ۵۳۱ دستگاه انواع خودرو تولید شد که در مقایسه با فروردین سال ۹۲ که تولید آن برابر با ۲۳ هزار و ۴۷۳ دستگاه بود، رشد ۷۲.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، در فروردین ماه سال جاری تولید خودروهای سواری نیز با رشدی معادل ۶۹.۲ درصدی نسبت به فروردین ماه سال گذشته روبرو بوده بطوریکه از رقم ۲۰ هزار و ۶۴۱ دستگاه در فروریدن ماه سال گذشته به ۳۴ هزار و ۹۲۳ دستگاه در فروردین ماه امسال، ارتقاء یافته است.

این گزارش می‌افزاید: در فروردین ماه سال جاری وانت به تعداد ۵ هزار و ۳۹۳ دستگاه و کامیون ۲۰۹ دستگاه تولید شد.

در ادامه این گزارش در خصوص تولید انواع خودروهای سواری در فروردین ماه سال جاری؛ آمده است: " پراید نسیم و صبا " به تعداد ۹ هزار و ۶۳۲ دستگاه؛ " سمند " ۴ هزار و ۶۸۹ دستگاه؛ " پژو پارس " به تعداد ۳ هزار و ۷۲۸ دستگاه و " تیبا " به تعداد ۳ هزار و ۱۱۷ دستگاه تولید شده است.

همچنین در این مدت میزان تولید سایر خورودهای سواری " پژو ۴۰۵ " به تعداد ۲ هزار و ۹۶۰ دستگاه؛ " پژو ۲۰۶ " به تعداد ۲ هزار و ۴۷۶ دستگاه؛ " پراید نسیم و صبای دوگانه‌سوز " به تعداد ۲ هزار و ۱۴۵ دستگاه؛ " رانا " به تعداد یک هزار و ۳۵۲ دستگاه؛ " MVM " به تعداد یک هزار و ۳۴۶ دستگاه؛ " رنو " به تعداد ۶۴۳ دستگاه و " مگان " به تعداد ۱۳ دستگاه تولید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز