خبرگزاری کار ایران

در فروردین ماه ۹۳؛

واردات سیگار بیش از ۱۰۸ درصد رشد و برنج ۲۸ درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۸۳

طی فروردین ماه سال ۱۳۹۳ حدود ۵۵۶ تن سیگار به ارزش ۴ هزار و ۷۰۹ دلار وارد کشور شده است که واردات این محصول نسبت به سال قبل ۸۲.۲۷ درصد افزایش وزنی و ۱۰۸.۹۸ درصد افزایش ارزشی داشته است.

واردات سیگار به لحاظ ارزشی و وزنی در فروردین ماه ۹۳ افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی فروردین ماه سال ۱۳۹۳ حدود ۵۵۶ تن سیگار به ارزش ۴ هزار و ۷۰۹ دلار وارد کشور شده است که واردات این محصول نسبت به سال قبل ۸۲.۲۷ درصد افزایش وزنی و ۱۰۸.۹۸ درصد افزایش ارزشی داشته است.

بر اساس این گزارش از این میزان واردات سیگار رقمی به ارزش ۲۸۴ تن سیگار به ارزش۳ هزار و ۱۲۷ دلار از ترکیه و ۲۷۲ تن به ارزش ۱ هزار و ۵۸۲ دلار از امارات متحده عربی وارد کشور شده است.

همچنین طی فروردین ماه ۱۳۹۳ مقدار ۹۰ هزار تن برنج به ارزش ۹۵ میلیون دلار وارد کشور شده است که واردات این محصول نسبت به سال قبل ۲۲.۶۴ درصد کاهش وزنی و ۲۸.۹۵ درصد کاهش ارزشی داشته است.

بر اساس این گزارش در این مدت از این میزان واردات برنج ۴۵ هزار و ۱۳۸ تن به ارزش ۶۱ هزار و ۹۷۵ دلار از هند، ۳۳ هزار و ۷۴۷ تن به ارزش ۲۱ هزار و ۷۹۳ دلار از تایلند و ۶ هزار و ۷۶۲ تن به ارزش ۶ هزار و ۶۳۸ دلار از امارات متحده عربی وارد ایران شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز