خبرگزاری کار ایران

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا:

تمام خودروها پس از تولید وارد بازار می‌شوند / امکان نگهداری خودرو در پارکینگ وجود ندارد

کد خبر : ۱۶۵۴۰۴

در حال حاضر روزانه ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در گروه خودروسازی سایپا تولید و روانه بازار می‌شود و امکان نگهداری این تیراژ خودرو در پارکینگ بیش از یک هفته وجود ندارد.

ایلنا: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز شماره گذاری و ورود خودروها به بازار از هفته جاری خبر داد و گفت: تمام خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا پس از تولید وارد بازار می‌شوند و امکان نگهداری خودرو بیش از یک هفته از سوی خودروسازان وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی قادری افزود: مشکلات به وجود آمده در روند شماره گذاری خودروها موجب گردید در قیمت بازار نوساناتی ایجاد شود که با رفع مشکل و تحویل خودروها به مشتریان مطمئناً قیمتها در بازار تعدیل خواهد شد.

قادری خاطرنشان کرد: تیراژ تولید گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه ۹۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته و خودروهای تولیدی در سطح نمایندگی ها توزیع گردیده است و منتظر شماره گذاری و تحویل به مشتریان در اقصی نقاط کشور میباشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در گروه خودروسازی سایپا تولید و روانه بازار می‌شود و امکان نگهداری این تیراژ خودرو در پارکینگ بیش از یک هفته وجود ندارد.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: برای نگهداری هر دستگاه خودرو ۲۵ متر مربع فضای پارکینگی مورد نیاز است که اگر خودروسازان بخواهند تولیدات خود را در پارکینگ نگهداری نمایند نیاز به میلیونها متر مربع فضای پارکینگی خواهند داشت که چنین چیزی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز