خبرگزاری کار ایران

طی فروردین ماه؛

تولید فولاد خام ۱۵ درصد رشد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۰۵

شرکت‌های فولادساز داخلی(دولتی و خصوصی) در فروردین جاری، یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۳۰۲ تن فولاد خام تولید کردند.

تولید فولادخام و محصولات فولادی در فروردین امسال به ترتیب ۱۵ و ۱۱ درصد نسبت فروردین سال ۹۲ افزایش یافت / تولید فولاد در این ماه سال یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۳۰۲ تن و در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۳ تن بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از ایمیدرو؛ شرکت‌های فولادساز داخلی(دولتی و خصوصی) در فروردین جاری، یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۳۰۲ تن فولاد خام تولید کردند.

برپایه این گزارش؛ میزان تولید فولاد خام کشور در مدت مشابه سال گذشته، یک میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۳ تن بود.

این گزارش می‌افزاید: در این میان، ۳ شرکت بزرگ فولادساز کشور شامل فولاد مبارکه با تولید ۵۰۵ هزار و ۲۴۸ تن، فولاد خوزستان ۲۸۱ هزار و ۲۵۶ تن و ذوب‌آهن اصفهان ۲۵۴ هزار و ۱۰۳ تن، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در تولید فولاد خام کسب کردند.

همچنین در این مدت، شرکت فولاد هرمزگان با تولید ۱۱۰ هزار و ۶۹۵ تن، سبا ۶۴ هزار و ۸۸۱ تن، فولاد خراسان ۶۱ هزار و ۶۴۹ تن و فولاد آلیاژی ایران ۳۴ هزار و ۶۷۰ تن، به ترتیب در ردیف شرکت‌های دیگر تولید کننده فولاد خام بودند.

طبق این گزارش، در فروردین امسال، یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۹۳ تن انواع محصولات فولادی(تیرآهن، ورق عریض، ورق گرم، ورق گالوانیزه، میلگرد، کلاف و لوله) توسط شرکت‌های فولادساز کشور تولید شد؛ این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی مدت مشابه سال ۹۲، یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۹۹۹ تن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز