خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت

بهره برداری از پیشرفته ترین مرکز تست آلایندگی در ایران خودرو

کد خبر : ۱۷۳۹۴۷

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشرفته ترین مرکز تست آلایندگی خودرو در خاور میانه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، مهندس محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت هم‌زمان با بازدید از خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو در تهران، آزمایشگاه های تست آلایندگی خودرو براساس استانداردهای یورو چهار و یورو پنج را نیز افتتاح کرد.

با نصب و راه اندازی این تجهیزات جدید، گروه صنعتی ایران خودرو به مجموعه کاملی از پیشرفته ترین آزمایشگاه‌های تست آلایندگی خودرو براساس استانداردهای کامل آلایندگی یورو چهار و پنج دست یافت.

با اجرای این پروژه آزمایشگاه های مرکز طراحی و توسعه پلاتفرم ایران خودرو امکان انجام کلیه تست‌های آلایندگی و مصرف سوخت خودرو تا سطح استاندارد یورو چهار و پنج را دارد.

درحال حاضر مجموعه‌ای از بهترین امکانات تست آلایندگی و مصرف سوخت در اختیار گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته است که مرکز تست آلایندگی خودرو با دو واحد آزمایشگاهی و تست مستقل علاوه بر توانایی انجام تست نوع شش استاندارد(در دمای ۷درجه سانتی Tahoma " > ‌گراد)، قابلیت انجام تست برروی خودروی دیزلی سواری در ایران را دارد.

همچنین این مجموعه تنها مرکز تست آلایندگی است که با در اختیار داشتن شاسی دینامومتر مخصوص دوام، امکان انجام تست نوع پنج استاندارد مربوط به تست دوام قطعات مرتبط با سیستم کاهنده آلودگی بر روی خودروها را درایران فراهم آورده است.

پیشرفت و توسعه در زمینه فن Tahoma " > ‌آوری اندازه گیری میزان آلایندگی خودروها علاوه بر تاثیرگذاری بر کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان یکی از پیش font - family: Tahoma " > ‌ Tahoma " lang = " FA " > نیازهای دست Tahoma " > ‌یابی به هوای پاک در سطح شهرهای مختلف ایران مطرح بوده و نتایج زیست محیطی ارزش‌مند و رقابت پذیری برای محصولات را به همراه دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت علاوه بر افتتاح این آزمایشگاه، از سالن های پرس ۳، بدنه ۵، رنگ۲، موتورسازی۳، مونتاژ ۴ و مرکز تحقیقات نیز بازدید و از نزدیک وضعیت فرآیند تولید محصولات بزرگ‌ترین خودروسازی خاورمیانه را بازدیدکرد.

مهندس نعمت زاده سپس در جلسه ای مشترک با مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو به بررسی مهم­ترین مسائل و مباحثموجود در صنعت خودروسازی پرداخت. در این جلسه مدیرعامل، قائم مقام ها و معاونان گروه صنعتی ایران خودرو در بخش های مختلف نظیر تولید، کیفیت، فروش، خدمات پس از فروش، تامین، مالی و… به ارایه گزارشی از شرایط موجود و تشریح برنامه های آینده این شرکت پرداختند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با صراحت و دقت نظر به جزییات هر بخش ورود کرد و نقطه نظرات خود را مطرح و عنوان کرد. نعمت زاده بر بخش فروش و حوزه صادرات تاکید بیش تری داشت و به مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو گفت: برای حضور موفق در بازارهای بین المللی نیاز به تولید محصولاتی داریم که ویژگی و برتری خاصی نسبت به تولیدات رقبا داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز