خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن صنایع لبنی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

تقاضای افزایش ۱۳ درصدی نرخ لبنیات

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۱۳۴

تقاضای ما افزایش ۱۳ درصدی نرخ لبنیات بود که چند ماه پیش این موضوع را به کارگروه تنظیم بازار اعلام کردیم اما تاکنون مصوبه ای ابلاغ نشده است.

دبیر انجمن صنایع لبنی از تقاضای افزایش ۱۳ درصدی نرخ لبنیات به کارگروه تنظیم بازار خبر داد.

رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که چه زمانی افزایش ۳۰ درصدی نرخ شیر خام در لبنیات لحاظ می شود اظهار داشت: در مورد این موضوع اطلاعی ندارم و هنوز چیزی در این مورد به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: تقاضای ما افزایش ۱۳ درصدی نرخ لبنیات بود که چند ماه پیش این موضوع را به کارگروه تنظیم بازار اعلام کردیم اما تاکنون مصوبه ای ابلاغ نشده است.

دبیر انجمن صنفی تولید‌کنندگان فرآورده‌های لبنی تصریح کرد: شیرخام به دلیل این‌که در گروه یک کالایی قرار دارد و تصمیم‌گیری‌اش با دولت و کارگروه تنظیم بازار است، بر این اساس هر تصمیمی درباره آن بگیرند، مربوط به دولت است. اما در رابطه با صنعت لبنیات ۱۳ درصد افزایش قیمت را پیشنهاد کرده‌ایم.

باکری با بیان اینکه نرخ شیر خام مقوله ای جدا است خاطر نشان کرد: این موضوع مربوط به دامداران می شود و اینکه ممکن است ۳۰ درصد قیمت شیر خام رشد داشته باشد هنوز نهایی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز