خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه انجمن آب های معدنی؛

جزئیات افزایش قیمت آب معدنی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۰۱

انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران در اطلاعیه‌ای جزئیات افزایش قیمت آب معدنی را اعلام کرد.

درپی انتشار خبری با عنوان " آب معدنی گران شد "، انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران اطلاعیه ای را در این زمینه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، محتوای خبر " آب معدنی گران شد " به این صورت بود که با فرا رسیدن فصل تابستان، قیمت برخی محصولات آب معدنی در بازار تا ۳۳درصد افزایش یافت. هر بطری آب معدنی بزرگ که به قیمت ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسید در حال حاضر۸۰۰ تومان و هر بطری آب معدنی کوچک که ۴۰۰ تومان عرضه می‌شد، با افزایش قیمت به ۵۰۰ تومان رسیده است.

اما انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران در اطلاعیه خود جزئیات افزایش آب معدنی را به شرح زیر اعلام کرده است.

ضمن عرض قدردانی و سپاس از تلاش شبانه روزی در حوزه اطلاع رسانی به استحضار می‌رساند متاسفانه انتشار خبری مبنی بر افزایش قیمت آب معدنی به میزان ۳۳% توسط آن خبرگزاری موجبات اعتراض سازمان حمایت و همچنین مصرف کنندگان و سایر نهادهای مرتبط با انجمن آبهای معدنی و آشامیدنی ایران شده است.

در همین راستا به استحضار می‌رساند متاسفانه در خبر مذکور افزایش قیمت محصولات صنعت بسته‌بندی آب را به اشتباه ۳۳% اعلام نموده است و همچنین افزایش قیمت محصول ۱/۵ لیتری را از ۶۰۰ ریال به ۸۰۰۰ ریال و محصول ۰/۵ لیتری را از ۴۰۰۰ ریال به ۵۰۰۰ ریال درج نموده‌اند که متاسفانه اطلاعات مذکور نادرست است و نتیجه آن نیز اعلام ۳۳ درصدی افزایش محصولات بوده است.

این در حالیست که اگر چه انجمن تقاضای افزایش ۳۰ درصدی محصولات را تقدیم سازمان حمایت نموده لکن آن سازمان با هدف دفاع از حقوق مصرف کندگان و تعامل با دولت در اجرای بهینه فاز بعدی هدفمند سازی یارانه‌ها تنها با افزایش میانگین ۲۰ درصدی محصولات به قرار زیر موافقت نموده و اعضاانجمن نیز با هدف تعامل مطلوب با آن سازمان با افزایش مذکور موافقت نمودند.

۱ - محصول ۱/۵ لیتری از ۶۵۰۰ ریال به ۸۰۰۰ ریال به ازای هر بطری

۲ - محصول ۰/۵ لیتری از ۴۰۰۰ ریال به ۴۷۵۰ ریال به ازای هر بطری.

به گزارش ایلنا، انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران قیمت ۸۰۰ تومانی آب معدنی ۱.۵ لیتری را تائید کرده است ولی قیمت آب معدنی نیم لیتری را ۴۷۵ تومان اعلام کرد، در حالی که خره فروشان آب معدنی نیم لیتری را ۵۰۰ تومان می فروشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز