خبرگزاری کار ایران

دبیر کانون سراسری انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ تخم گذار:

قیمت تخم مرغ در ماه رمضان افزایش نمی‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۳۰

به شرط آنکه شرایط کنونی بازار حفظ شود قیمت تخم مرغ در ماه رمضان نسبت به آنچه اکنون عرضه می‌شود کاهش یا افزایش نخواهد یافت.

دبیر کانون سراسری انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ تخم گذار قیمت کنونی هر شانه تخم مرغ را در درب مغازه شانه‌ای ۹ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان قیمت تخم مرغ افزایش نمی‌یابد.

فرزاد طلاکش دبیر کانون سراسری انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ تخم گذار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت قیمت و عرضه تخم مرغ با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه رمضان اظهار داشت: قیمت تخم مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با توجه به افزایش هزینه تولید و پرسنل مقداری افزایش یافته اما برنامه‌ای برای افزایش دادن آن نداریم.

وی قیمت حال حاضر تخم مرغ را در درب مغازه حداکثر شانه‌ای ۹ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: به شرط آنکه شرایط کنونی بازار حفظ شود قیمت تخم مرغ در ماه رمضان نسب به آنچه اکنون عرضه می‌شود کاهش یا افزایش نخواهد یافت.

طلاکش در ادامه گفت: ممکن است برخی مرغداران تولیدشان را کم کنند تا وضعیت عرضه و تقاضا متعادل شود که در صورت این اقدام قیمت‌ها تغییر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ایام ماه رمضان وضعیت عرضه تخم مرغ نیز متعادل است و مشکلی بابت کمبود تخم مرغ نداریم.

وی میزان تولید روزانه تخم مرغ را ۲۲۰۰ تن در روز عنوان کرد و گفت: ماهیانه ۳۵۰۰ تا ۴هزار تن تخم مرغ صادرات داریم در حالی که باید این میزان با توجه به تولید بالای کشور به ۱۰ تا ۱۲ هزار تن افزایش یابد.

دبیر کانون سراسری انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ تخم گذار قیمت تخم مرغ را غیر واقعی دانست و یادآور شد: با توجه به میزان کنونی تولید، مرغدار ۱۰۰۰ تومان در هر کیلو ضرر می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز