خبرگزاری کار ایران

کشف محموله یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی گوشی های قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۱۵

در پی کسب خبری مبنی بر ورود و عرضه کالای قاچاق در استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان در عملیات ضربتی در شهر اصفهان موفق به کشف و ضبط محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شدند.

ماموران پلیس استان اصفهان در بازرسی از یک دستگاه کامیون ایسوزو، محموله کالای قاچاق را به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود و عرضه کالای قاچاق در استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان در عملیات ضربتی در شهر اصفهان موفق به کشف و ضبط محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شدند.

وی با بیان اینکه این محموله با توقیف یک دستگاه کامیون ایسوز و بازرسی از آن در حالیکه در حال تخلیه بار بود کشف شد، افزود: این محموله شامل ۱۰۹ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت قاچاق است.

آقاجانی با بیان اینکه کالاها برای سیر مراحل قانونی به سازمان شاکی تحویل و متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند، هشدار داد: کنترل محل های تخلیه کالا در استان با جدیت توسط کارکنان ادارات و دوایر مبارزه با قاچاق تحت کنترل قرار خواهد داشت و در صورتیکه این اماکن به محلی برای تخلیه و دپوی کالای قاچاق تبدیل شوند، برابر مقررات قانونی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز