خبرگزاری کار ایران

عرضه روی، مس و کک در اولین روز تیرماه

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۲۸

در اولین روز تیر ماه، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران شاهد عرضه انواع شمش روی، مس، مقاطع فولادی و کک است.

شرکت سازند روی زنجان با ۱۰۰ تن شمش روی ۹۹.۹۹ به قیمت پایه ۷۷ هزار و ۵۰۰ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. این شرکت همچنین، ۱۰۰ تن شمش روی ۹۹.۹۸ را به قیمت پایه ۷۵ هزار و ۸۰۰ ریال عرضه می کند.

به گزارش ایلنا، در این روز و در صورت تقاضا، ۴ هزار تن مس کاتد شرکت ملی مس ایران به قیمت پایه ۲۰۹ هزار و ۹۲۸ ریال راهی تالار معاملات می شود. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، ۳ هزار تن مس مفتول را به قیمت پایه ۲۱۶ هزار و ۷۸۱ ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت صنایع ملی مس ایران در این روز می توان به ۱۴۰ تن مس اسلب، ۳۳ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۰۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۸۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه را به قیمت پایه ۲۱۷ هزار و ۳۳۱ ریال تجربه می کند.

در گروه فولاد نیز، شرکت ذوب آهن اصفهان با ۲۰ هزار تن شمش بلوم به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۱۰۰ ریال و به صورت سلف در تالار معاملات حضور می یابد که در صورت استقبال مشتریان ۴۸ هزار تن دیگر به این حجم افزوده می شود.

همچنین، ۵۵۰۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۴ - ۲۵ و ۵۰۰ تن میلگرد کوتاه A۳-۱۴ - ۲۰ شرکت فولاد آذربایجان عرضه می شود. از دیگر محصولات فولادی عرضه شده در این روز می توان به ۱۷۶۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۴ - ۲۵ فولاد امیرکبیر خزر، ۱۱۰۰ تن میلگرد A۳-۱۶ - ۲۰ شرکت فولاد ارگ تبریز و ۸۸۰ تن تیرآهن ۲۴ شرکت نورد و لوله صفا طوس اشاره کرد.

شرکت کک سازی زرند نیز ۴ هزار تن کک متالوژی ۸۰-۲۵را به قیمت پایه ۷ هزار ریال روی تابلوی تالار محصولات صنعتی و معدنی می برد.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۷۸۳۹ تن انواع محصولات پتروشیمی مجتمع های ارومیه، رازی، شازند، تبریز، بندرامام، مهر، تبریز، شیراز و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه می شود.

گفتنی است، تالار صادراتی شاهد عرضه ۲۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت های توسعه کروس انرژی، قیران پخش ستاره ایرانیان، مهر پارسیان، و قیر و عایق جنت آباد است. همچنین، ۶ هزار تن قیر پلیمری ۶۰۷۰ شرکت معماران تجارت آفتاب عرضه می شود.

براساس این گزارش، در اولین روز تیرماه و در مجموع، حدود ۱۳۹ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز