خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه‌وتره‌بار در گفت‌وگو با ایلنا؛

آخرین قیمت میوه‌های تابستانی / امسال کمبود میوه نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۹۶

با توجه به آسیب دیدگی و سرمای کمتر باغات میوه امسال نسبت به سال گذشته کمبود میوه نداریم و انواع مختلف میوه بوفور یافت می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار ضمن اعلام قیمت میوه های تابستانی گفت: در سال جاری با توجه به کمتر بودن مشکلات جوی نسبت به سال گذشته کمبود میوه نداریم و قیمت ها تغییر محسوسی نداشته اند.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام آخرین قیمت میوه های تابستانی اظهار داشت: قیمت میوه و تره بار بستگی به کیفیت و همچنین دخالت دلالان متفاوت و متغیر است.

وی افزود: هر کیلو گیلاس با نرخ ۶ تا ۱۲ هزار تومان، هلو۲ تا ۵ هزار تومان، زردآلو ۶ تا ۱۰ هزار تومان، توت فرنگی ۲ تا ۱۲ هزار تومان، موز ۳۸۰۰ تا ۴هزار تومان، انبه ۵۵۰۰تا ۷هزار تومان، گوجه فرنگی ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان و خیار ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان عرضه می شود.

مهاجران تصریح کرد: قیمت های یاد شده مربوط به میادین میوه و تره بار است و در مناطق مختلف شهر با توجه به حضور واسطه و دلال متفاوت خواهد بود زیرا میوه هایی مثل انبه بیشتر جلوی دلالان که از ۱۲ شب فعالند عرضه می شود و این مسئله منجر به تفاوت قیمت ها در نقاط مختلف شهر می شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت میوه های تابستانی نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نداشته، خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب دیدگی و سرمای کمتر باغات میوه امسال نسبت به سال گذشته کمبود میوه نداریم و انواع مختلف میوه بوفور یافت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز