خبرگزاری کار ایران

دبیر همایش تحقیق وتوسعه صنایع و معادن:

تحقیق و توسعه از پایه های اصلی اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۷۲

یکپارچه کردن و به روز رسانی اهداف انجمن مراکز تحقیق و توسعه و ارتباط و هماهنگی بیشتر با واحدهای صنعتی و هم سیاستگذاران مجلس و به خصوص کمیسیون صنایع و معادن برای گسترش تحقیق و توسعه از اهداف برگزاری این همایش است.

دبیر انجمن مراکز تحقیق و توسعه از برگزاری همایش تحقیق و توسعه صنایع و معادن طی روزهای ۳ و ۴ تیرماه جاری با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی معصومی درباره اهداف برگزاری این همایش گفت: یکپارچه کردن و به روز رسانی اهداف انجمن مراکز تحقیق و توسعه و ارتباط و هماهنگی بیشتر با واحدهای صنعتی و هم سیاستگذاران مجلس و به خصوص کمیسیون صنایع و معادن برای گسترش تحقیق و توسعه از اهداف برگزاری این همایش است.

وی تحقیق و توسعه را یکی از پایه های اصلی اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: اگر تحقیق و توسعه خوبی نداشته باشیم اقتصادمان استحکام لازم را ندارد و نمی توانیم با دنیا رقابت کنیم.

به گفته وی، در این همایش دو روزه ۴ نشست تخصصی با عناوین حمایتهای قانونی و حقوقی از تحقیق و توسعه، نقش تحقیق و توسعه در ایجاد و تثبیت اقتصاد مقاومتی، تحقیق و توسعه در معدن و صنایع معدنی و رویکردهای نوین مدیریت تحقیق و توسعه در خودرو و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.

همایش مذکور با حضور کلیه نمایندگان واحدهای صنعتی و معدنی در حوزه تحقیق و توسعه، مدیریت ها و کارشناسان این حوزه در سالن شهید چمران دانشکده فنی داشنگاه تهران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز