خبرگزاری کار ایران

با حضور کرباسچی، سینکی و عابد جعفری

مراسم شهدای هفتم تیر در دانشکده اقتصاد علامه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۸۸

مراسم شهدای هفتم تیر در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد و این این مراسم حسن عابد جعفری، وزیر بازرگانی دولت جنگ، محمد رضا بهشتی، فرزند شهید بهشتی و فرشاد مومنی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی به سخنرانی پرداختند.

مراسم شهدای هفتم تیر در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مراسم شهدای هفتم تیر در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد و این این مراسم حسن عابد جعفری، وزیر بازرگانی دولت جنگ، محمد رضا بهشتی، فرزند شهید بهشتی و فرشاد مومنی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی به سخنرانی پرداختند.
همچنین عمده صحبت های مطرح شده پیرامون نقش اخلاق در اقتصاد بود و در بخش هایی سخنرانان به خصوصیات و مقام شهدای هفتم تیر پرداختند.
گفتنی است در این مراسم غلامحسین کرباسچی، شهردار اسبق تهران و عضو حزب کارگزاران سازندگی، حسن یونس سینکی عضو مجمع روحانیون مبارز و قائم مقام کنونی وزیر جهاد کشاورزی، عباس شاکری رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، محمد علی کریمی رئیس اسبق شرکت سهامی فرش ایران، خانواده شهدای هفتم تیر و جمعی از فعالان وزارت بازرگانی از ابتدای دولت جنگ تا کنون حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز