خبرگزاری کار ایران

رونمایی از اولین خودرو آتش نشانی کاملا ایرانی آریا

کد خبر : ۱۸۲۱۰۰

اولین خودرو آتش نشانی با برند ایرانی به نام آریا با همت متخصصان شرکت گواه ساخته و رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با روز ملی صنعت و معدن و با حضور مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل و مدیرعامل شرکت گواه از اولین خودرو آتش نشانی با برند ایرانی رونمایی شد.

محمدجواد طلا، مدیرعامل شرکت گواه در مراسم رونمایی از خودرو آریا به توانمندی های این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت گواه در کنار ارائه خدمات پس از فروش به محصولات تولیدی، برنامه مدونی جهت حضور در بازارهای کاربری سازی را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت گواه عضو انجمن صنفی شرکت های کاربری­سازی در کشور می باشد و با توجه به دارا بودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و با استفاده از نیروی انسانی، توانمند، امکان تولید محصولات مورد نیاز کشور را در این حوزه دارد.

طلا گفت: خودرو آتش نشانی آریا توان پاسخگوی به نیازهای شهرداری ها، سازمان­ها و شرکت­های صنعتی را دارا می باشد..

مدیرعامل شرکت گواه کسب استانداردهای لازم را از جمله الزامات تولید این خودرو دانست و گفت: تمام استاندارهای لازم از سوی نهادها و سازمان­های مسئول، برای تولید این خودرو اخذ شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۳ سعی شده است تمام قطعات تولیدی خودرو آتش نشانی آریا از شرکت­های قطعه سازی داخلی تامین شود که این امر سبب صرفه جویی ارزی و کاهش قیمت تمام شده و ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تولید براساس سفارش انجام می شود، گفت: خودرو آتش نشانی آریا در دو تیپ سبک و سنگین و بر اساس نیازهای سفارش دهنده، تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گواه با بیان اینکه این شرکت توانایی تولید محصولاتی دیگری مانند تریلر، خودروهای حمل زباله، بونکر، کفی و غیره را دارد که در این خصوص با توجه به سفارشات داده شده اقدام به تولید نیز در این حوزه ها صورت خواهد گرفت.

وی در انتها یادآور شد: کیفیت و رعایت استانداردهای مورد نیاز از اولویت های اصلی این شرکت می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز