خبرگزاری کار ایران

داشبورد مدیریتی و هوش تجاری داخلی رونمایی می شود

کد خبر : ۱۸۳۵۲۴

هفته جاری، داشبورد مدیریتی و هوش تجاری، و نرم افزار ارتباط چند رسانه ای رونمایی و معرفی خواهد شد.

به گزارش ایلنا همزمان با سی امین سالگرد تاسیس شماران سیستم از محصولات فوق و تعداد دیگری محصول نرم افزاری جدید با حضور مقامات و فعالان عرصه نرم افزار و سخت افزار کشور رونمایی می شود.
براساس این گزارش، داشبورد نرم افزار مدیریتی برای کمک به تصمیم گیری دقیق در پیشبرد اهداف سازمان است. داشبوردها ابزاری برای ارزیابی عملکرد و نظارت بر فعالیت ها به منظور هوشمندی کسب و کار یا BI است.
این گزارش می افزاید که محصول نرم افزار ارتباط چندرسانه ای نیز به دلیل اینکه امروزه علاوه بر امکان برقراری ارتباط از طریق صدا نیازمندی های دیگری مورد توجه مردم قرار گرفته است تولید و ارائه می شود. چراکه از مهمترین نیازها، انتقال تصویر افراد در هنگام گفتگو و مشاهده محیط و به اشتراک گذاری وسایل کار و پس از آن امکان کنترل و هدایت آنها از راه دور است این آرزو امروزه تحقق پذیرفته و شماران سیستم در عرصه تکمیل و توسعه این فناوری ها است.
یادآور می شود: شرکت شماران به پشتوانه ۳۰ سال تجربه، پیشرو در نوآوری و خلاقیت در عرصه فناوری اطلاعات در ایران بوده و حضوری موفق در تولید نرم افزارهای پایه ای داشته است. این شرکت همواره بر تولید فناوری ها و بومی سازی تاکید داشته و تلاش کرده است تا با تکیه بر دانش روز دنیا نسبت به خلق فناوری های نوین اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز