خبرگزاری کار ایران

کاهش صادرات ۶۱ درصدی غذای دام هند به ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۰۸

صادرات کنجاله سویای هند در بازه زمانی آوریل تا ژوئن ۲۰۱۴ به دلیل کاهش شدید صادرات این ماده غذایی به ایران با ۳۱ درصد کاهش به ۵۹۲ هزار تن رسید.

صادرات کنجاله سویای هند به ایران در فصل بهار با کاهش ۶۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۰۲ هزار تن رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی فایننشال اکسپرس، صادرات کنجاله سویای هند در بازه زمانی آوریل تا ژوئن ۲۰۱۴ به دلیل کاهش شدید صادرات این ماده غذایی به ایران با ۳۱ درصد کاهش به ۵۹۲ هزار تن رسید.
بر اساس این گزارش، صادرات کنجاله سویا، که به عنوان غذای دام مورد استفاده قرار می گیرد، در مدت مشابه سال ۱۴-۲۰۱۳،۸۵۶ هزار تن بود.
بر اساس اعلام اتحادیه استخراج کنندگان مواد حلال هند، صادرات کنجاله سویا در طی دو ماه گذشته به دلیل کاهش عرضه این ماده و افزایش قیمت آن، به شدت کاهش یافته است. بر اساس بیانیه صادر شده از سوی این اتحادیه، در ماه ژوئن، صادرات کنجاله سویای هند به کمترین میزان خود یعنی ۲ هزار و ۶۳۷ تن رسید.
بر اساس آمارهای اتحادیه استخراج کنندگان مواد حلال هند، صادرات کنجاله سویای هند به ایران در سه ماهه نخست سال مالی جاری برابر با فصل بهار، با ۶۱ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۱۰۲ هزار تن رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز