خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذاری ۵۹۵ هزار میلیارد ریالی در شهرکها و نواحی صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۹۴

آمارهای اعلام شده از سوی شرکت های زیر مجموعه سازمان نشان می دهد که بیش از ۵۹۵هزار میلیارد ریال توسط بخش غیردولتی در واحدهای به بهره برداری رسیده مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور سرمایه گذاری شده است.

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران حمایت از بخش خصوصی و هدایت سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در صنایع کوچک را از برنامه های سازمان عنوان کرد.
به گزارش ایلنا، فرشاد مقیمی، گفت: آمارهای اعلام شده از سوی شرکت های زیر مجموعه سازمان نشان می دهد که بیش از ۵۹۵هزار میلیارد ریال توسط بخش غیردولتی در واحدهای به بهره برداری رسیده مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به امضای یک هزار و ۵۳۱ فقره قرارداد جدید با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها ونواحی صنعتی گفت: تعداد قراردادهای منعقده در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور با احتساب قراردادهای جدید به ۶۲ هزار فقره افزایش یافته که از این تعداد قرارداد، ۳۱ هزارواحد صنعتی به بهره بردار ی رسیده است و ۲۹ هزار طرح صنعتی نیز در دست ساخت و ساز هستند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه داد: ۲۹ هزار طرح صنعتی نیمه تمام موجود در شهرکها ونواحی صنعتی در مرحله دیوار کشی، ساخت سوله و نصب ماشین آلات قراردارد که به زودی به تعداد واحدهای صنعتی فعال در این عرصه افزوده می شود.

مقیمی با تاکید براینکه واحد های به بهر برداری رسیده در شهرکها ونواحی صنعتی برای ورود ۶۵۰ هزارنفر ایجاد اشتغال کرده اند، افزود: امیدواریم با نوسازی و ساماندهی صنایع کوچک در قالب توسعه خوشه های صنعتی، پیمانکاری های فرعی و.. این میزان در آینده ای نزیک افزایش یابد.

وی در پایان تعداد شهرکها ونواحی مصوب را ۹۳۰ مورد اعلام و خاطر نشان کرد: از این تعداد ۷۳۱ شهرک وناحیه صنعتی به مرحله واگذاری زمین به بخش غیر دولتی رسیده اند، علاوه بر این تاکنون ۵۳ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی در سراسر کشور ایجاد شده که از این تعداد ۴۰ شهرک صنعتی و ۱۳ ناحیه ی صنعتی را شامل می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز