خبرگزاری کار ایران

طی ۳ماهه نخست امسال صورت گرفت:

سرمایه گذاری صنعتی بیش از یک هزارو ۹۰۰میلیارد ریالی در استان خراسان رضوی

کد خبر : ۱۸۷۱۱۹

طی سه ماهه ابتدایی سال ۹۳،۶۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با یک هزارو ۹۱۹میلیارد ریال سرمایه گذاری صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان خراسان رضوی اعلام کرد: طی سه ماهه ابتدایی سال ۹۳،۶۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با یک هزارو ۹۱۹میلیارد ریال سرمایه گذاری صادر شد.

به گزارش ایلنا, راضیه علیرضایی» با اعلام این خبر، افزود: طرحهای سرمایه گذاری شده شامل سایرمحصولات کانی غیرفلزی، محصولات غذایی و آشامیدنی، محصولات از لاستیک و پلاستیک بوده است.

وی تاکید کرد: این طرحها در شهرستانهای مشهد، سبزوار، چناران و خواف به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال را برای ۲ هزارو ۹۳۸ نفر بطور مستقیم فراهم نموده است.

علیرضایی در ادامه گفت: طی سه ماهه اول سال ۹۳، با اعطای ۲۵۳ مجوز تاسیس صنعتی و طرح توسعه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی موافقت شده است.

وی افزود: در صورت بهره برداری از این طرح ها, امکان ۱۰ هزارو ۴۱میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۵ هزارو ۳۵ نفر فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جوازهای صنعتی صادر شده در این مدت در زمینه تولید محصولات غذایی و آشامیدنی، محصولات فلزی فابریکی, تجهیزات و ماشین آلات, محصولات کانی غیرفلزی، محصولات از لاستیک و پلاستیک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز