خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران:

توسعه فازهای پارس جنوبی یک وظیفه ملی است

کد خبر : ۱۸۷۱۶۰

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از روند پیشرفت فاز ١٧ و ١٨ پارس جنوبی اظهار کرد: ‌ توسعه میدان گازی پارس جنوبی یک وظیفه ملی است و باید در این زمینه فعال بوده و پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

ایدرو با هدف تسریع در راه‌اندازی طرحهای فازهای ١۴ و ١٧ و ١٨ پارس جنوبی مصمم است تا با تمام توان در توسعه این میدان مشترک نقش آفرین باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ایدرو، رضا نوروز زاده، رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از روند پیشرفت فاز ١٧ و ١٨ پارس جنوبی اظهار کرد: ‌ توسعه میدان گازی پارس جنوبی یک وظیفه ملی است و باید در این زمینه فعال بوده و پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

نوروز زاده آبروی کشور را در گروی توسعه این فازها اعلام کرد و افزود: برای گازرسانی به صنایع کشور، بار سنگینی بر دوش ما قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی هرچه سریع‌تر فازهای گازی پارس جنوبی، ادامه داد: مردم ایران تاکنون از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند و در هر صحنه‌ای از جنگ تحمیلی گرفته تا مناسبتهای مختلف، به میدان آمده‌اند؛ بنابراین برای خدمت به مردم باید کوشا باشیم.

رئیس ایدرو با اشاره به رشد چشمگیر مصرف انرژی در کشور گفت: یک دلیل افزایش مصرف انرژی، امیدی است که در صنعت ایجاد شده و تولید افزایش یافته است، بالاخره وقتی رشد منفی به صفر می‌رسد ۴ – ٥ هزار مگاوات برق بیشتر مصرف می‌شود که عمده‌اش مربوط به صنعت است.

وی افزود: کاری که باید در سه سال گذشته صورت می‌گرفت، ظرف یک سال اخیر در فازهای مربوط به ایدرو انجام گرفته است، اما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که نگرانی‌مان بیشتر است و اگر اطمینان داشته باشیم تجهیزات به موقع تامین می‌شود، مشکلات کمتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز