خبرگزاری کار ایران

محمرضا دیانی در گفت و گو با ایلنا:

عدم افزایش واقعی تعرفه واردات کالا / بازار رقابتی برای کالاهای داخلی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۳۶

تولیدکنندگان با توجه به محدودیت هایی که با آن مواجه هستند تلاش می کنند که بتوانند رضایت مصرف کنندگان را فراهم کنند.

یک فعال اقتصادی گفت: " نرخ تعرفه نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته است و متاسفانه به صورت واقعی اعمال نمی شود.
محمد رضا دیانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه باافزایش تعرفه واردات لوازم خانگی نسبت به سال گذشته وتاثیر آن در بازار داخلی گفت: " نرخ تعرفه نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته است و متاسفانه به صورت واقعی اعمال نمی شود؛ همچنین علاوه براین در سال های گذشته لوازم خانگی جزوکالاها الویت ۱۰ بود وامسال از این دسته خارج شده است.
وی درخصوص آخرین وضعیت تولید لوازم خانگی اظهار داشت: " با توجه به اینکه کالاهای مختلف خارجی با برندهای خوبی وارد ایران می شود، بین تولیدکنندگان در داخل کشور فضای رقابتی مطلوبی وجود دارد، هم اکنون انواع محصولات در داخل کشور تولید می شود و تولیدکنندگان با توجه به محدودیت هایی که با آن مواجه هستند تلاش می کنند که بتوانند رضایت مصرف کنندگان را فراهم کنند.
این فعال بخش خصوصی صادرات لوازم خانگی را مطلوب ارزیابی نکرد واظهار داشت: " از نظر کیفی شرایط برای صادرات مطلوب نیست چرا که در سال های گذشته به دلیل تحریم، کالاهای داخلی تحت برندهای بین المللی تولید می شد.
بنا به گفته وی متاسفانه در حال حاضر از امکانات موجود در کشور به خوبی استفاده نمی شود وسرمایه در گردش کافی در اختیار بنگاه قرار نمی گیرد و به همین خاطر شرایط برای تولید انبوه را نداریمٰ که بتوانیم صادرکننده خوبی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز