خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛

۲۱۵ اولویت سرمایه گذاری صنعتی و معدنی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۸۶

بر این اساس اولویتهای سرمایه گذاری در سال جاری به طور کلی شامل ۲۱۵ مورد است که در بخش های اکتشاف ۴ مورد، استخراج ۲ مورد، فلزات و مصنوعات فلزی ۲۱ مورد، کانی غیر فلزی ۳۷ مورد، پتروشیمی ۱۹ مورد، شیمیایی ۶ مورد، پلیمری ۲۰ مورد، سلولوزی ۱۵ مورد، غذایی ۵ مورد، دارویی ۷ مورد، نساجی و پوشاک ۱۱ مورد، برق و الکترونیک ۵ مورد، ماشین سازی و تجهیزات ۱۳ مورد، تجهیزات پزشکی ۳۴ مورد و خودرو و نیرو محرکه ۱۵ مورد اعلام شده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۱۵ اولویت سرمایه گذاری صنعتی و معدنی سال جاری در کشور را در یک فهرست ۱۵ گانه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس اولویتهای سرمایه گذاری در سال جاری به طور کلی شامل ۲۱۵ مورد است که در بخش های اکتشاف ۴ مورد، استخراج ۲ مورد، فلزات و مصنوعات فلزی ۲۱ مورد، کانی غیر فلزی ۳۷ مورد، پتروشیمی ۱۹ مورد، شیمیایی ۶ مورد، پلیمری ۲۰ مورد، سلولوزی ۱۵ مورد، غذایی ۵ مورد، دارویی ۷ مورد، نساجی و پوشاک ۱۱ مورد، برق و الکترونیک ۵ مورد، ماشین سازی و تجهیزات ۱۳ مورد، تجهیزات پزشکی ۳۴ مورد و خودرو و نیرو محرکه ۱۵ مورد اعلام شده است.
علاوه بر رشته فعالیت های اعلامی، توسعه واحدهای موجود که تولید آنها به میزان بیش از ۸۵% ظرفیت اسمی بوده و نیز بیش از ۳۰% محصولات خود را صادر نموده اند نیز در اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب می شود.
بنا براین گزارش، منظور از اولویت گذاری به رشته فعالیت های مندرج در فهرست اعلامی، پشتیبانی و حمایت های بخشی حوزه اختیار این وزارت وپیشنهاد درخواست پشتیبانی توسط سایر دستگاهها می باشد.
بدیهی است سایر خدمات و پشتیبانی های مورد نیاز سرمایه گذاران محترم از طریق حوزه های مرتبط قابل پیگیری خواهد بود.
برای اطلاع از گروهها، حوزه ها و جزئیات بیشتر اولویتهای سرمایه گذاری پورتال این وزارتخانه به آدرس: www. mimt. gov. ir در دسترس مراجعه کنندگان است.
همچنین علاقمندان سرمایه گذاری در کشور می توانند جهت طی فرآیند سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی به درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت و یا سازمان صنعت، معدن و تجارت استانهای کل کشور و برای برخی رشته فعالیتهای مهم به حوزه ستادی وزارت مراجعه و مراحل کار را طی مسیر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز